İnsanı Sevmek İçin Yola Çıktık İnsana Varmak İçin Yoldayız.


 insanı sevmek ile ilgili görsel sonucu

  

  Gittiğimiz zaman yolunda dönüşü olmasa da ben yolların taşlarının arasına, mısralarımı bırakarak ilerliyorum, dönüş yönü olursa geri dönerken yolumu bulmak, dönüşü olmazsa da benden bir hatıra bir şeyler karalarken birkaç mısralarım dan hatıralar bırakıyorum. Bu fark edilmek için değil, fark edemediklerimizi ben fark edemediğim gibi, bizim kuşaklarda fark edemedi, bari arkadan gelenler fark etsin diyerek karşılıksız bir birlerini sevsinler diyerek, notları mısralarımla bırakıyorum. Mekânı aşkla sevgi ile dolduramadık diye mısralarla doldurmanın telaşındayım. Bu nedenle, adımlarım yavaş yürüyorum, herkesler en önde yol alırken ben yavaş yavaş yol alıyorum.

 

Yatayda gitsem(Siz yavaş yürüme olarak algılayın) düzlemde düz yolda koşsam da, önümde arkamda bir şehir var, birisini terk ederken arkamda bir şeyler bırakmak, diğer şehire yaklaşırken, arkamda döktüğüm mısraları toplayarak gidenler, benden önce gittiler ise dua ile bekleyenler karşılasın diyedir. Ben duamla mısraları yollara ektim, Rabbim bizleri dualarımızla birlikte buluştursun. Üzerimize sinen gönüllerimizde ki aşkın şiir kokusuyla buluştursun Rabbim. Âmin.

 

Yaşamın garipliğini hissederken, şimdi arkamızda bıraktığımız dualarla şiirlerin mısralarının gülümsemesiyle yalnızlığımız son bulacak, mesafeler kapanacak yok olacak biliyorum. Bütün imkânlarımız yok olsa da, Rabbimiz var, bize yazdırdığı mısralar dolu şiirlerimizdeki gülümsemeler var, bundan ala imkân mı olur? Varsın garipliğimizi kimseler hissetmesin, hisseden bilen Rabbimiz var.Mücadele ederken kaybettiklerimiz bizi üzse de, hayatın tozlu yollarında toz duman içinde kalsak da, yeni rüzgârlar bu tozları alırken üzerimizde, bizi ak pak yapacaktır çünkü insanı sevmek için yola çıktık, insana varmak için yoldayız, vesselam. Selamlarımla.

Mehmet Aluç

 


( İnsanı Sevmek İçin Yola Çıktık İnsana Varmak İçin Yoldayız. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 7.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.