“Çocuklar Gülerse Dünya Güler!”

Okullar devam ederken bütün anne ve babalara büyük sorumluluk düşmektedir.

Her anne ve babanın görevi aile kurmak, çocuklara sahip olmak ve onları en iyi şekilde yetiştirmektir.

Bunları yaparken de helalinden günlük kazancını sağlamaktır.

Bütün ailelerin dikkat etmesi gereken çok önemli kurallar vardır;

Aileler dikkat diyoruz!

Bunları sakın hafife almayın;

1-Artık aileleri siyaset,

2-Anneleri magazin dünyası,

3-Gençleri sosyal medya,

4-Büyükleri medyadaki açık saçık ve ahlaksız videolar,

5-Bebek ve çocukları, çizgi filimler, bunların kahramanları,

6-Hepsi bir oldu aileyi kuşattılar ve;

Bizi ve toplumu çökertmek üzere el birliği ile çalışıyorlar.

Unutmayın önce toplumlar değil, aileler çöker.

Aileler çökünce toplumlar zaten ayakta kalamaz.

Önce aileler olmak üzere okullara ve öğretmenlere çok büyük görevler düşmektedir.

Eğer, okul, öğretmen ve veliler birlikte hareket ederse bu zorluklar kolayca aşılır.

Yoksa aile yıkıma gider. Netice de ne çocuk, ne okul ne de öğretmen ayakta kalır.

Sevgili anne ve babalar!

 Asıl görev size düşmektedir.Eğer sizler çocuklarınızı yarına iyi bir şekilde hazırlamak istiyorsanız, ki-(Her anne ve baba bunu severek ister..)çocukların iyi eğitimi için gereken desteği vermelidirler.

Yoksa çocuklarınız birer yıldız gibi elinizden kayar gider. Bir daha sahip olamazsınız.

Veli, okul ve öğretmen birlikte çalışmalı, çevre faktörlerini de mutlaka hesaba katarak eğitim ve öğretime gereken önemi vermelisiniz.

Bunları yaparsanız bütün çocuklarımız olmasa bile çoğunluk çocuklarımız iyi bir şekilde yetiştirilecektir. Böylece ailede ki yıkım ve toplumdaki çöküşün önüne geçilecektir.

Yoksa bütün kutsal saydığımız değerler yıkılmaya devam edecektir. Bunların en kutsalı da şüphesiz ailedir.Aile yıkıma uğrarsa bir daha kolay kolay birlik ve beraberlik sağlanamaz.Ülke bile bundan çok büyük zararlar görür.

Allah bütün çocuklarımızı bizlere bağışlasın.

Onlar gülerse dünya da güler.

Bizler de mutlu oluruz.

AİLELERE ÇOK DİKKAT ETMELİYİZ!..

 

 Kemal DOĞANAY

 

( Aileler Dikkat Diyoruz başlıklı yazı kemaldoganay tarafından 8.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.