Kırkyalan siyasetçi ile KIRKAYAK lı Fetö arasında sadece benzerlik kırk kelimesidir..Tarikatçılar VE din istismarcıları özellikle ilişki kırılganlığının  yoğun olduğu siyaseti hiç bir zaman sıklet merkezi olarak görmemişlerdir.. Neden, Ticaretin önem ve öncelik arz ettiği ortaya çıkar.. Bunun yerine bir olan güçlerini bin gibi göstererek kendilerine yakın kimseleri siyasetin maymunu ve maymuncuğu olarak kullanmışlardır.. Eskiden sadece inanca değer veren sağ partiler içersinde yerleştirilen bu siyasi maymunlar, ilke ve kuralların rafa kaldırıldığı günümüzde sol cenah da da yerlerini almışlardır.
Şimdi bu maymunların ele geçmesi  CHP Genel başkanı için neden bir eyt linin hakkedişinden daha önemlidir..? Her Salı neden petrol fiyatlarındaki düşüşe ragmen bize giren kazıklar dile getirilmez.? Aile mahkemelerinde ki boşanma ve sebepleri ile parçalanmış aileler ve bunun toplumda yarattığı infial boyutundaki aykırılık lar neden dile getirilmez?Katsayı artışları bu salı toplantılarında neden dillendirilmez? Binlerce insan affa kilitlenmişken hala Kendi halkının katili Ve sürgüne göndermeni Esad ı muhatap al deyip fotograf karesine girmekde beis görmeyenler Avrasyacı ve Fetö cilerle iş birliği içinde mi diye sorası. Geliyor...insanın...
Kongre sürecine giren CHP içerisinde Atatürkçü  iradelerin hakim olöası dileği ile başarılar dilerim...

TORUN HALİLİ
( Sorasım Var..... başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.