Bazı insanlar iyi ki var hayatımızda. Hayata pembe gözlüklerle bakarken, hayatın kötülüklerini göremez gözleriniz, gözlükler kirlenmiştir der, siler yine pembe pembe bakarsınız dünyaya.
Kararlarınız kesindir, adım atmış ve geri dönüş yoktur artık. Lakin o bazı insanlar avazı çıktığı kadar haykırır, hani derler ya dost acı söyler, işte tıpkı öyle, acı söyler, öğrenirsiniz o anlattıkça, pembe baktığınız hayatın gerçeklerini ve karanlıklarda gizli pusularını. Kararlarınızda yanılabileceğinize dair hisler geliştirmeye başlarsınız, çünkü çok güvendiğiniz dostunuz, dert ortağınızın dilinden dökülür son uyarılar... Parçalar kendini ve son bir vuruş yapar, İslâm dini ile koyuverir ölçüyü ve orada mat eder sizi. Ve sonra düşünmeye başlar insan dinimizin ne denli güzellikleri bizler için sunduğunu, kötülükleri hayatımızdan def ettiğini, hayatımızın her alanında, evde, işte, sokakta, çarşıda, pazarda, karı koca arasında, konu komşuda, ticarette ve birçok konuda biz insanoğluna sunduğu en güzel nimetleri.... İstişare yapmanın önemini, dinimizin bizim için değerli bir hazine olduğunu ve güzel dostların eksik olmaması için dualar edip, şükredersiniz Allah’a...
( Güzel Dostlar Eksik Olmasın Hayatımızda.. başlıklı yazı Lütfiye tarafından 18.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.