ORDUMUZA ASKERİMİZE DUAM! 


Düşmanın hedefinde olan ordu bizim, asker bizim, vatanım Türkiye diyorsan, Ay yıldız bayrağım diyorsan, aç ellerini gidemiyorsan benim gibi sende duanı gönder onların yanına. 

Ordumuza zırh olsun, askerimizin her birine kalkan olsun duan, rabbim ordu senin asker senin güç kuvvet ver, yar ve yardımcı ol, sana inanan sana güvenen Türk ordusuna. 

Görünmeyen askerlerini gönder yol açsınlar vatanımın ordusuna, kalkan olsun askerlerimize duam. 

Zırh olsun her birine, duam, düşmanlar çok yüzlü Allahım, duam kurşun olsun her birine, duam bomba olsun üzerlerine, duam füze olsun ordularına nasip et yarabbi! 

Ben gidemiyorum duamı gönderiyorum, ordumuzu askerimizi korusun Allahım! Duamı gönderiyorum düşmanların üzerine kurşun olsun yağsın Allahım! 

Sen Kadirsin, sen Rahimsin, olmazları oldurursun, yüreğim sana ayan duamı tez kabul et Mevlam! Amin amin amin!


20 Şubat 2020
Melek Tiryaki 
( Ordumuza Askerimize Duam! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 20.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.