Hepimiz bir şekilde doğduk, yaşayıp gidiyoruz, kimi mutlu, kimi umutlu, kimi mutsuz, kimi geçim sıkıntısı ile kimi bolluk ve refah ile... Zamanın bir saniyesini bile geri getirmemiz söz konusu değil. Ne acılar çektik, ne mutluluklar yaşadık... Birilerini düşünüp gece uykularımız mı kaçmadı mı? Belki birileri de bizi düşünüp, biz de onların uykularını kaçırdık... Kime sorsan ''Benim hayatım roman.'' der de başka bir şey demez...

Herkesin yaşadığı kendine özel. Kimse kimsenin hayatın içinde ne çektiklerini bilmez. Garibansınızdır, aç kalırsınız, yatacak yer bile bulamazsınız bazen, yazın parklarda, kışın telefon kulübelerinde ya da hastanelerin acil servislerinde günlerinizi gecelerinizi geçirirsiniz, millet evlerinde sıcacık çaylarını içip yemeklerini yerken... Acı bir roman olur o zaman yaşananlar...

Hayatlarımız roman olarak yazılacak olsa, o kadar çok yazacağımız konu çıkar ki... Kiminin ki tek ciltlik roman olur, kimini ki de yazarsın beş on cilde bile sığmaz... Ne sayfalar ne de ciltler yeter... Her yiğidin bir yoğurt yiyişi varsa, herkesin de hayatı başka başka, kimi ekşi yoğurt yer hayatı boyunca, kimi meyveli yoğurt ile mutlu olur, kimi de süzme yoğurttan hoşlanır, bazısı da yoğurdu sulandırıp ayran yapar öyle yakalar mutluluğu...

Altmışına merdiven dayadık Allah'ın izni ile... On seneden fazladır da öykü ve deneme yazmak için kalem oynatıyoruz, tabi şiir için daha evveli de var, gençlik yıllarımıza kadar giden bir süreçte... Küçük küçük hikayeler, bir dolu yaşanmışlıklar gelip geçti ömrümüzün içinden... Sevdik, sevildik belki, gönlümüzden düşenler oldu zaman içinde, unutamadıklarımız, unutamayacaklarımız var mutlaka bunların arasinda tabi ki... Hayatlarımız romansa bizimki de roman.

Kimi kendi yazıyor romanın sayfalarını insanoğlu, kimi zaman da büyük çoğunlukla Tanrının yardımı ile yazılıyor hayatımızın sayfaları... Hayatımız doğum anından son nefese kadar kayıt altında unutmayalım ki... Ahiret yolculuğumuz son hızla devam ediyor ki sonunda çok hız yapıp da duvara çarpmak da var Allah korusun...

Hayat Romanı çok uzun ve güzel olanlar olduğu gibi, çok kısa ve kötü bir roman olacaklarda çıkacaktır illaki... Hiç yaşamadan ölüp gitmektense hayatınıza anlam katarak, kah kendiniz kah Tanrı tarafından yazılan hayat romanınızın sonunu iyi bitirmek, ahirette de yüzünüzün gülmesine vesile olacaktır illaki...

( Siz De Hayatı Roman Olanlardan Mısınız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.