Bir rahat dur insanlık…. Yetmedi mi  ettiğin kendinden olana   bak….! Bak…..!   aynı el aynı kol bir kafa bir beden  istediğin bir damla huzur alabileceğin birkaç nefes   gideceğin yer toprak  götüreceğin şey  elle tutulacak hiç bir şey   sadece ve sadece omuzlara yüklediğin  maneviyat….. neyin peşindesin be insanlık   değer mi bunca  kana  değer mi .... dinin dilin rengin  her  ne olursa olsun sonun aynı ….  Dünyada bu kadar basit bir matematik varken  insan olarak seçtiğin yol  neden bu kadar acı….
Ben mi anlam veremiyorum ..yoksa gerçekten anlamsız mı her şey … bir taraftan beşik gibi sallanırken  bir taraftan virüsler bedenlere savaş açmışken… zaten zorken her şey   nedir bu insanlığın bir birinden alıp ta  veremedikleri…..anlam veremediğim bu  alıp verme içinde dün gece   yitip giden gencecik fidanlar … ciğerlere düşen kor kor ateşler   bitip tükenmeyen derin bir acı …. İnsanı insanlıktan çıkaran güç para  hırsı  bitirin bakalım dünyayı  kalmasın ne siz denen insanlığa ne biz denen insanlığa  yakın yıkın ne çocuk tanıyın ne masum ne de insanlık  yoksa sizin adaletiniz vardır elbet Yaradanın siz üstünde bir adaleti…  insanı insandan ayıran tek şey iyilik ve kötülük …. Nerede kötü varsa  ve nerede bu kötü  bir masumun canını yakıyor ateş düşürüyorsa Yaradanın adaletiyle kahrı perişan olsun inşallah… elimizden gelen bu  sadece dua edebilmek … yüreğimizdeki koru söndürmesede  duamız elbet ulaşır yerine….
 
Tüm şehitlerimize ALLAH tan rahmet  ailelerine sabır diliyorum …. Üzgünümmm….
Silgisizce. A.şensoy

( Bir Rahat Dur Be İnsanlık başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 28.02.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.