Bizim bu Himmet ile dostluğumuz çok eskilere dayanır. Ta gençlik yıllarımızda beraber neler yaptık neler. Himmeti sevdiği kız terk edince biraz kendini içkiye verdi o zamanlar. Hala da içer para bulunca... Hoş parası olmasa da içer ya içmeye... Ama şimdilerde çok dertli... Biraz deşelim bakalım şunun yaralarını. Eskiden ne hurmalar yemiş de şimdi nerelerini tırmalıyor öğrenelim...

- Sorma Abicim sorma...

- Sordum arkadaş inadına sordum, niye dertlisin bu kadar?

- Eskisi gibi içemiyorum artık.

- Eeee tabi içmezsin emekli adamsın bu saatten sonra...

- Yok bilader ondan değil.

- Ya peki neden?

- Kötü bir icat yüzünden içemiyorum işte...

Şaşırır kalırım... Ne anlatmaya çalışıyor ki bu?

- Kötü bir icat derken neyi kast ediyorsun?

- Evet abicim evet hem de biz akşamcılar için çok kötü bir icat.

- Kim ne icat etmiş de benim kardeşime kötü gelmiş desin bakayım hele...

- Bulaşık makinesi abicim o kötü icat işte...

- Ne diyorsun sen yahu?

- Ne diyorsam diyorum.

- Ondan güzel icat var mı şu yirminci ve yirmibirinci yüzyılda?

- Sana öyle geliyor bizim için çok kötü hatta kötünün de kötüsüüüüü o makine...

- Ne kuyruk acın var oğlum anlatsana?

- Abi biz ne yapıyorduk geçmiş zamanda içerken?

- Ne yapıyorduk oğlum, bulmaca gibi konuşmasana...

- Hesabı ödiyemiyorduk çoğu zaman.

- Eeeee ne olmuş?

- Giriyorduk meyhanenin ya da barın mutfağına sabaha kadar bulaşıkları yıkıyorduk...

- Evet yaptık bir kaç kere, olmuştur...

- Kaç birkaç sayısını unuttum ben.

- Lafı nereye getireceksin çok merak ediyorum Himmet?

- Şuraya getireceğim abicim. Şimdilerde bütün bar ve pavyonlarda bulaşık makinesi var mı? Var hem de en alası...

- Hala bir şey anlamadım Himmet...

- Anlamayacak bir şey yok abicim. Biz bulaşıkları yıkayıp fitleşiyorduk eskiden bar pavyon sahipleri ile şimdi ızbandut gibi adamlar, bar fedailer bizi ortalarına alıp sabaha kadar pataklıyorlar da pataklıyorlar...

- Paran yoksa içme o zaman oğlum sen de ...

- Bakalım zaten düşünüyorum iyiden iyiye bu mereti bırakmayı... Ama yine de bu bulaşık makinesi çok kötü bir icat, hakkımı helal etmiyorum ona ve onu icat edene...

- Deme yahu çok kırılmıştır şimdi bulaşık makinesi sana...

- Dalga geçme yaaaaa!

( Çok Kötü Bir İcat başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 2.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.