“Bir fırsat oldu Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın konuşmasını dinledim. Belki sen de dinlemişsindir. Ama yine de yazmaktan kendimi alamadım.”


“Cumhurbaşkanı Erdoğan Putin’e; “Sizin orada ne işiniz var? Üs kuracaksanız yine kurun. Şu anda siz bizim önümüzden çekilin, rejimle baş başa bırakın. Biz gereğini yaparız,” dedim. Erdoğan; “’Merkel söylene söylene en fazla 25 milyon avro vereyim,’ dedi. Mültecileri size gönderelim, biz size 25 milyon avro değil, 100 milyon avro gönderelim,” dedim. Onu da istemem, dedi. Öyle ise biz kendi göbeğimizi kendimiz keseriz,” dedim. “Bize diyorlar ki, orada ne işiniz var. Biz oraya Esad’ın davetlisi olarak değil, Suriye halkının davetlisi olarak gittik. Ve Suriye halkının bu iş bitti demeden çıkma gibi bir niyetimiz yok.”


“Verdiğimiz şehitlerden dolayı yüreğimiz ağlarken, kızgın çeliğe su verir gibi daha keskin ve daha hırslı oluyoruz. Özellikle ülkemizin savunma sanayinde son yıllarda geldiği durumu görmek, başarıyla sektirmeden ve kayıp vermeden hedeflenen noktaları tam isabetle vurması, sahada yaşayan biri olarak insana gurur veriyor.”


 “Yalvar yakar İsrail’den almaya kalktığımız, parasını ödediğimiz halde alamadığımız, aldıklarımızı da yedek parça noksanlığından kullanamadığımız HERON’ları düşünüyor, nerden nereye geldiğimize bakınca bir Türk olarak göğsüm kabarıyor. Ha bu arada Portekizli siyaset bilimci Bruno Maçaes Selçuk Bayraktar için; ‘Ortadoğu’nun kaderini değiştiren adam,” diyor.”


“Yeni nesil savaş teknolojilerinin vazgeçilmezleri arasına giren SİHA’lar, sahada savaş uçaklarından daha fazla havada kalabiliyor, etkin olarak kullanılarak, hedeflenen noktalar tek tek yok ediyor. Tekrar üs bölgesine dönebiliyorlar.”


“9 yıldır çoluk çocuk demeden kendi insanlarına katliam uygulayan, bombalar yağdıran, kimyasal silah kullanmaktan çekinmeyen, insanlık suçu bir rejime tüm dünya gözlerini ve kulaklarını kapatırken, dokuz yılda verilmeyen zararı saatler içinde verilmesi yüreğimize su serpiyor.”


““Türkiye’nin SİHA’ları hiçbir şekilde İdlib’e giremez,” diyorlardı.  Suriye’de tanesi 20 yirmi milyon dolar olan Pentasir-S1 ve S-200 hava savunma sistemini çalışır durumdayken, KORAL ve MİLKAR elektronik harp sistemlerimiz tüm sistemleri çökertirken, SİHA’larımız tarafından vurularak imha edildi. Bu sistemler dünyada sadece ABD, Rusya, Çin ve İsrail’de vardı. Şimdi bizim de var. Dünyada beşinci ülke de biziz. Çalışır bir durumdaki hava savunma sistemini yok etme işlemi de dünyada ilk olarak gerçekleşmiş, bu vuruşumuz tarihe geçmiştir. Türkiye SİHA’ları İdlib’e girer mi, giremez mi? Şimdi belli olmadı mı?”


“Türkiye bu vuruşuyla Suriye’de kullanılan hava savunma sisteminin çok güçlü olduğu algısını yıkmış, elektronik harp metotlarını başarıyla kullandığını da dünya âleme göstermiştir.  Çok kısa bir sürede rejimin komuta kademesi, çok namlulu roketatarları, helikopterleri, hava üssü, kimyasal silah üretim tesisleri, tank ve zırhlı araçları imha edildi. Bu vurulma anları da canlı olarak yayınlanarak dünyaya izletildi.”


“Çift delici başlık taşıyan 22 kg’lık MAM-L mühimmatlarımız küçük boyutlarına rağmen, bir ton ağırlığındaki TK84’lerden daha tesirli olarak, tank ve zırhlı araçları yok etmesindeki başarılarını gözleme imkânımız oldu. Müthiş bir vuruş kabiliyeti ve hassasiyeti var. Üzerinde koruyucu reaktif zırh bulunan T-72 tanklarının nasıl paramparça oluklarını seyretmişinizdir.”


“Bu cihazları planlayan, üretimde emeği geçen tüm insanımızı alnından öpüyor, emeklerinin boşa gitmediğini, neredeyse sıfır insan zayiatıyla çok az bir zamanda, çok büyük başarılara imza atıldığını bilmelerini istiyorum.”


“Şu ana kadar vurucu gücümüz iki günde; 2 uçak, 8 helikopter, 1 İHA, 105 tank, 72 obüs, 20 ZPT, 60 havan ve çok sayıda roketatar yok ederek, rejime ait askeri araç varlığının nerdeyse yüzde yirmisini yok etti. Ölenler arasında Türk askerine karşı düzenlenen saldırıda etkin görev alan iki general ve bir albay da var.”


“Hizbullah militanlarının paniklemeleri konuşmalarına yansıyor. ‘Rus ordusu yardım etmedi. Yaşananlara kayıtsız kalıyorlar. Suriye ordusu bölgeden kaçtı. Tek başımıza kaldık. Türk ordusu bölgeyi ağır bombardımana tuttu. Enkaz altında kalan ölü ve yaralılarımız var. Diğer yanda Rus muhabir ‘Türkler hareket eden her şeyi vuruyorlar. Üstünlük tamamen Türklerin eline geçti,’ diyor.”


Sizlerden tek bir isteğimiz var. Nasıl ki; ‘bahar cemreyle geliyorsa, zaferler de secdeyle gelir’ ifadesindeki gibi, bizlere dua ediniz yeter.”

...

Ant. - 010320


...

Devamı var.

...

( Akdenizdeki Kavga - 42 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 2.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.