ÖZEL GECE

Hazırlıklar en ince ayrıntısına kadar yapılıyor ve keman çalanlar hazırlanıyor, şiir okuyacaklar hazırda bekliyordu. Şiir okuyanlar arasında ben de vardım ve o gece belki de heyecanına hakim olan tek kişi bendim. Herkes heyecanlıydı, hem ailelerinin karşılarına çıkacaklardı, hemde öğretmenlerinin arkadaşlarının karşılarına çıkacaklardı.

Önce çözüm dersanesinin tanıtım videosu izlenildi yeni sınav sistemi hakkında bilgiler verildi Ş.urfa milli eğitim bakanı konuşmasını yaptı, dersanenin müdürü konuşmalarını yaptı ve sıra çözüm dersanesi öğrencilerinin hazırlamış olduğu gösterilere geçildi. Keman çalacaklardan Duygu, çok heyecanlıydı ve çok da telaşlıydı. Ama artık sorumluluk vakti geldi ve çıktı pelinsu ile birlikte kemanlarını çaldılar, güzel ve eski türk sinemalarında izlediğimiz fondaki müziklerdi. `sana dönmeyeceğim, hatırla sevgili`...

Şiir okuyanların sırasıydı.Benden önce benimle adaş olan Ali emre adında genç sahneye çıktı ve şiirini okudu. `Ne sabahı göreyim, ne sabah görüneyim...` diye devam eden şiiri okuduktan sonra sıra bana geldi. Adım söylendi Ali Esat TAŞ isimli genç İNANMAYACAKSIN BİLİYORUM adlı şiiri okumak üzere geliyor, denildi ve sahne` ye çıktım, orkestra da bir durgunluk vardı ve biraz onları beklemek durumunda kaldım ayrıca benden önce şiiri okuyan arkadaş şiiri fazla uzatınca bana zaman az kaldı ama ben çıktığım anda, seyircilerin hepsinin bana bakması beni etkilememişti, kendi kendimi motive etmiştim ve sonuçta onlarda benim gibi birer insandır ve çıkıp şiirmi okuyacaktım. Orkestra hazırlandı ve elimi kaldırdım ve müzik çaldı okumaya başladım. `İNANMAYACAKSIN BİLİYORUM EN KARANLIK GECELER BİLE...` diye devam eden okan kardeşimin şiirini okudum ve herkes beni alkışlamıştı ama ben sanki hiç ses duymamış gibiydim aklım kulisteydi ve şiiri fazla uzatmamam söylenmişti ama ben biraz klişeyi kırdım ve okudum, alkışımı aldım ve sahneyi terkettim. Sonra rehberlik konuşması, sınavla ilgili bilgiler devam etti ve tiyatro gösterileriyle gece son oldu gecede sürpriz bir isim gördüm `İrem` di, gördüğüm ve bir zamanlar uğruna defalarca şiirler ve öyküler yazdığım kız, defalarca beni aşağılayan kız da ordaydı ve şiirimi alkışlamıştı. Onca kez tiyatrodayken gelmeyen kız o geceye özel bir şekkilde gelmişti, ben de daha fazla duramadım ve ailemi alarak salonu terk ettim arkama bile dönüp bakmadım ve elimdeki gülün sapını kırdım ve yere attım. Güzel bir geceydi, umarım her şey güzel olur, yazar olunca ise siz dostlarımı asla unutmayacağım herkese sevgiler...

ALİ ESAT Ü. TAŞ...

ZAMAN, MÜREKKEBİN SON DAMLASIDIR...


( Özel Gece başlıklı yazı ali-esat-tas tarafından 31.03.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.