Yaşantınız ile cenneti de hak edebilirsiniz cehennemi de... Tabi ki böyle durumlar dünyada da belli olmaz. Siz bakmayın bazı sakallı kendini din alimi sananların kendilerinden başkalarını cennete layık görmediklerine... Yok rüya görmüşmüş de ak sakallı biri gelmiş O'na ''Vallahi sen cennetliksin.'' demiş.

Şarkı olarak belki hoşunuza da gidebilir, bir şey diyemem Muazzez Abacı ablamız söylemeye başladığı zaman ''Senin ile cehennem ödüldür bana sensiz cennet bile sürgün sayılır.'' Eğer ki ödül ise cehennem sevdiğin ile bile olsa çok acı veren bir ödül. Bir de şöyle bir durum var tabi ki sen cehenneme, sevdiğin cennete ya da tam tersi sen cennete, sevdiğin de cehenneme gidebilirsiniz. Rabbımızın da belirttiği gibi ''Kimsenin günahı bir başkasından sorulmayacak.'' Herkes dünyada ne ekmiş ise ahirette onu biçecek... Yani herhangi bir garanti yok, amellerinize bakılacak...

Bir ara bir komedyende işi safsataya vurup tiye almaya kalktı ki bu işler çok yanlış işler. Yok efendim cennetin kapısına gelecekmiş de sonra orada ki görevliye ''Bir arkadaşa bakıp çıkacağım.'' filan diyecekmiş... İnancınız zayıf ise bile saygı gösterin ve bu kadar ucuzluklara bulaşmayın...

İnsanın aklı almıyor gerçekten ''Sonsuz azap, bir insana, kadın veya erkek ödül olabilir mi?'' İster sevdiğin olsun, isterse yanında kim olursa olsun... Oysa ki ilahi aşk Yunus Emre'nin o çok bilinen dizlerinde ne kadar güzel anlatılmıştır değil mi... ''Aşkın aldı benden beni bana seni gerek seni, ben yanarım dünü günü, bana seni gerek seni.''

Ha bir de şu var cennet de sürgün yeri değildir kesinlikle, ister sevdiğin olsun yanında isterse olmasın. Bakmayın siz kendini bilmezlerin yaptığı benzetmelere ''Yok efendim miskin miskin ağaçların altında yatılıyormuş filan demelerine.'' Araf da illaki beklenecek, ama dileyelim günahkar da sevap dolu da olsa, bu müminler için çok da uzun sürmesin. Rabbımızın affı ve mağfireti, peygamber efendimiz Hazreti Muhammed sav. de şefaati var unutmayalım ki... Sonsuz azap, sonsuz rahmet, yaşantısı ve hür iradesi ile insanoğlu seçecek birisini...

( Tamam Arafda Bekle De Seninle Cehennem Ödül Durumları Bize Ters başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 9.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.