Aaaa olur mu, benim bu hayatta hiç hayal kırıklığım olmamıştır, demeyin sakın inanmam. Ucundan bucağından, kıyısından kenarından, herkesin yüreğinin bir köşesinde ama az, ama çok, hayal kırıklıkları olmuştur... Yapışmaz da bu hayal kırıklıkları ne derby ile ne de Japon Yapıştırıcı ile...

Hiç kimse doğduğu zaman öleceğini bilerek doğmaz... Akıl baliğ olur da ne zaman ki öğreniriz bir yakınımız ya da sevdiğimiz biri öldüğünde, ölümün karşı konulmaz bir gerçek olduğunu, bu da bir hayal kırıklığıdır. Aslında olmaması gereken bir hayal kırıklığıdır. Sonrasında da bilirsek ki ödül ve ceza gerektiren şeyler olacak, o hayal kırıklığı biraz da mutluluğa dönüşebilir...

Yük gibi de taşımamak lazım hayal kırıklıklarımızı... Unutmayalım ki hayal kırıklıklarının peşinden gelen her yeni gün, her yeni doğan güneş, yeni yaşanmışlıklara ve yeni umutlara da gebedir... Kaderin hangi köşe başında bizlere neler sakladığını ancak zamanı gelince yaşayarak öğrenebiliriz...

Yakınlarınızla, samimi bulduğunuz insanlarla hayal kırıklıklarınızı paylaşın mutlaka. Tam olarak ortadan kalkmasa bile o hüzünlü yaşanmışlıklar, yine de hafifler bir nebzede olsa... Paylaşmadınız mı daha büyük sıkıntı... O zaman da psikologlara anlatırsınız...

Kol kırıldı mı, bacak kırıldı mı alçıya alınır da bu hayal kırıklıklarını nasıl tedavi edeceğiz? Hayal ettiğiniz bir çok şey yarım kalıyorsa, gerçekleşmiyorsa, bununda Rahman ve Rahim olan Allah'ın takdiri ile olduğunu unutmayın. Belki sizin için ileri ki günlerde daha iyi olanaklar, şartlar oluşacaktır... Zamana bırakmak bir şeyleri bazı durumlarda hakkınızda hayırlara vesile olacaktır...

Vazgeçme kelimesini lügatinizden çıkardınız mı hayal kırıklıklarınız da yavaş yavaş azalacaktır. Benim kitabım bile yok henüz, ama vazgeçmedim yine de yazmaktan ve paylaşmaktan. Gayret bizden, elimizden geldiği kadar, takdir de Allah'dan... Demokles'in kılıcı gibi tepenizde sallanmasın geçmişte yaptığınız hatalar. Orhan Baba'nın dediği gibi ''Hatasız kul olmaz.'' Sizi sevenlerde sizin sevdikleriniz de hataları ile sevsinler sevilsinler....

( Hayal Kırıklıklarınızı Alçıya Alamazsınız başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.