Virüs değil sunumu tehdit..
2002 de 6 milyar dolar piyasadan Çekiyordun şimdi bir kaç tüp virüs sürüyorsun...Adı KRİZ oluyor
O zaman kriz milli idi şimdi evrensel...
Sağlık sistemine yük diye gördüğün insanları doğal seleksiyona tabi tutuyorsun.. Üretemeyen ölsün diye sapıkça düzenlemeler getiriyorsun ya da getirmiyorsun
Sosyal güvenlik sistemine neşter yerine zamanın çalışan insanların hatıralarına neşter atıyorsun.. Onları ölüme ve yalnızlığa terk ediyorsun
İnsan bu.. "burnundan sümük akar g*tünden b*K atar.." Göbeklitepe zamanı da da böyleydi. Ahir zaman da... Ama kimse anasını atasını mikrop, olarak görmedi.. Torunlarına yasak çekmedi..
Temizlik ruhun da bedenin de doğanında varlık sebebidir.. "Sehirleri temizle, tutamaçları temizle, milleti eve kapat" 14 gün sonra mikrop sanki ölecek.
Sen kendini temiz tut.. Wc den ufak su da döksen elini yıla tutamac zaten kirlenmez.. "Ağzını burnunu elinle sil onu da üstüne sil" zaten sen pislik yığınısın.. Evde kalsan ne olacak? Sen önce kendini temiz tut, zaten şehir temiz kalır
Alt alta koysan Çinde bile kalpten ölen Koronada dan ölen den daha fazla... Terör de trafiğin Fetö nün pkka nın cinsliyse cinssizi ile ölüm sayısını düne kadar fazlası ile yasadık.
Sonra Fetö den dolayı biz zaten bu virüsün sosyolojik olanını millet olarak tanıyoruz..
İnsan, yaradılışdan antikor yığını.. Her biri savaşçı olarak seni bekliyor..
Sağlıklı beslen, protein yaralı hücrelerini iyileştirir.. Mikrop içine girer şekil değiştirir...Antikor şekli değiştireni de bitirir... Ölüm dediğin ne? Senden önce ölen sevdiklerine vuslatytan neden korkuyorsun? Ne bir nefes fazla ne de bir nefes eksik alamayacağını bilmi yor musun? Sen yoksa sirke gitmeyi şirke girmek mi zannediyorsun? Üretimden düşen, tüketimden de düşer... Maça devam... Maçan yerse....

TORUN HALİLİ

( Virüsünüzü S başlıklı yazı HALİLİ tarafından 17.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.