Bu sineklerde alem billahi durmadan kayıyorlar. İyi tamam, kayıyorsunuz da ya düşer bir yerlerinizi kırarsanız, her bir tarafınızı da o zaman alçıya alacaklar, diyeyim size... Neredeyse kış bitti, siz hala kaymaya çalışıyorsunuz sinek kardeşler...

Hayır, o değilde size uygun kayak bulmakta sorun be kardeşim. O küçücük kayakları nasıl yaparız da sizin ayağınıza takarız? Hadi taktık diyelim, siz o kayaklarla nasıl kayarsınız, bir yerlerinizi kırmadan? Mart ayına da girdik, karlar zaten erimeye başlamış... Yok eğer, dişi sineklerle kaymayı düşünüyorsanız, orasını bilemem, o da beni aşar...

Bilmem kaç tane kayak merkezi var güzel yurdum Türkiye’de... Siz bunların en çok hangisinde kayıyorsunuz? Bazı yerlerde de yaz geldi mi çim pistlerde kayma yapılıyor, o zaman buralarda da kayıyor musunuz acaba? Bunu da bilmek isterim şahsen...

Çeşit çeşit de sinek var tabiatıyla... Hepsininde kayma şekli farklı farklıdır mutlaka. Kara sinekler bir başka kayar, sivri sinekler daha değişik kayar... At sinekleri var, it sinekleri var... Dünyada kim bilir kaç çeşit sinek var. Hiç birinin kayma şekli birbirine benzemez haliyle...

Sinek Milleti, size sesleniyorum, bırakın artık bu kayma işlerini filan. İşinize gücünüze bakın kardeşim. Siz kayıyorsunuz, olan biz insan milletine oluyor. Hayır bir de kayarken kaydınızı yaptırmıyorsunuz, sonrada bunun sıkıntısını hep biz çekiyoruz... Bir daha ki kışa kadar da artık kaymasanız sayın saygıdeğer pek bir muhterem sinekler... Duyamadım, vızzzzzzz da vızzzzzzz mı dediniz? Hadi len oradan benden de size vızzzzzzzzz ve de vızzzzzzzzz!

( Sinek Kaydı Da Kış Bitti Be Kardeşim başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.