Şiddetin Diliyle Konuşana Yol Alana, Daha Şiddetli Bir Dil İle Cevap Verilir Ki!

 

İnsanlığı unutan batıya, insanlığı hatırlattı Koronovirüs. Yıllarca bekledi akan kanlar dursun birileri çıksın dur desin diye bekledi, baktı fazla ses yok ulan ben geleyim de dağıtayım tahtınızı anınızı zamanınızı diyerekten geldi, bir geldi yerle bir etti dünyayı şehirleri… Eyvah dedi batı boşa geçti bunca yıllar çıkmadı bizde ses, şimdi korolar halinde çıkıyor lakin faydasız, bunca zulme sessiz kaldık olan bize oldu Liderlerin hala umurunda değiliz!

 

Kaç bahar geçti masumlar için, her baharları kışa döndü açan gülleri bahçelerinden soldu lakin durun diyemedik, hak ettik bu belayı diyen batı, şimdi dur diyoruz lakin virüs bizim gibi duyarsız söz dinlemiyor haklı batı ve uşakları, hak ettikleri belayı buldular, lakin kurunun yanında yaşta yanıyor yanında durduğu için…

 

Bu yıkıma sevinecek değiliz tabi ki lakin görünen köy içinde kılavuz gerekmiyor. Sanılan gibi bunu yazarken, göbek attığımda yok. Meşakkatli olan bu konuyu yazarken, evde kendimizi izolasyonla eve kapatanda benim, sizler gibi, ben ahenksizliğiyle ile yapılan bunca zulmün karşısında insanlığın hak ettiği cezayı alacağını zaten biliyordum, bunu hak Mevla Kur’an’ı keriminde zaten bildiriyor, okuyan her kişi bunu zaten bilir. Masum insan zaten hayatın yükünü üzerine yüklenmiş yol alırken,  birde batının üzerine savaşla nefretle yük yüklemesinin karşılığını alacaktı ve aldı da…

 

Şiddetin diliyle konuşana yol alana, daha şiddetli bir dil ile cevap verilir ki bunun altında kalkılamaz ve kalkmaya çalışamıyoruz, Rabbim yardımıyla kalkacağız bizler inşallah çünkü dünde masumların yanında olduk, ezmedik ezenleri ezdik… Kelime oyunlarıyla insanı aldatmadık aldatanları lanetledik, lanette başlarına düştü… Güzelliğin bakışını akışını değiştirerek, şaşı bakışı nefretin gözleriyle insanlara bakmanın sonucunda kazanılan bu musibet ancak bin bir pişmanlığın sonucunda gider ve umarım bir daha insanlıktan uzak olan batı insanlığını kazanarak böylesi musibetlerin gelmesi için ortam sağlamaz. Gönül dostumuz Mevlana ne güzel söylemiş…


“Kula bela gelmez Hak yazmadıkça, Hak bela vermez kul azmadıkça, Hak Kulundan intikamı Kulu eliyle alır. İlmi Hak’kı bilmeyenler, onu kul yaptı sanır. Emri Bari olmadıkça sanma bir çöp kıpırdanır… Hz. MEVLANA.”

 

Sığ zihinli batı, gezeceği bir sahili olmayan bu zihinli insanlar, insanların sahillerini zulümle işgal ederken sadece bu hazla ve zevkle tatmin olmaya çalışanlar, işte buyurun size işgal diyeceğim de lakin onların bunu anlamaları için, aklın derinliğine ulaşabilmeleri çok çok zordur çünkü onlar akılla gönülle yaşamıyorlar, işgal etmek zulüm etmek için yaşıyorlar ve karşılığını da alıyorlar vesselam.

Mehmet Aluç

( Şiddetin Diliyle Konuşana Yol Alana Daha Şiddetli Bir Dil İle Cevap Verilir Ki.. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 19.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.