Hepinizin bildiği gibi ülkemiz ve tüm dünya ağır bir bunalımdan ve sınavdan geçiyoruz. Bulaşıcı olan Covid-19 Virüsü dünya ülkelerindeki bir çok insanı etkilemiş ve yüzlerce de can almış durumda. Geçmiş zamanlarda başımıza gelen felaketleri nasıl atlattıysak, bunu da bir şekilde, zaman içerisinde atlatacağız. Bu vesile ile bu olayda cansiparane bir şekilde çalışan, sağlık personelimize başta doktorlar ve hemşireler olmak üzere, büyük minnet borcumuz vardır... Tüm dünya milletleri o insanlara teşekkür etmek zorundadır...

Ondan sonrası da çorap söküğü gibi gelir zaten. Hemen çocuklarıma, eşime, yakınlarıma hem de kemikleri kırmacasına sarılacağım... En çok onu özledim, o sarılmayı... Yanımda birisi aksırdığı zaman, çok da uzağa kaçmadan o vatandaşa ''Çok yaşa'' diyeceğim...

Kalabalıklara karışacağım. Otobüslerde, metrolarda ya da bir alışveriş merkezinde rastladığım yakınıma, arkadaşıma selam verip hararet ile elini sıkacağım, belki ona bir çay ya da kahve veya gazoz ısmarlayacağım. Sinema da ya da tiyatroda belki güzel bir film ya da oyun seyredeceğim...

Asansörde karşılaştığım bir komşumla kata çıkana kadar selamlaşıp belki iki üç kelam edeceğim, halini hatırını soracağım... İhtiyacım olmadığı halde bile semtimde ki bir küçük esnaftan gidip bir çift çorap ya da bir kat çamaşır alacağım...

Kedileri köpekleri beslemeye, kuşlara ekmek ıslatıp ıslatıp balkona sermeye devam edeceğim. Yine özlemle hasretle baharı beklemeye, güneşe selam vermeye, rüzgarı yanaklarından öpmeye, ağaçlar ile tokalaşmaya, çimenlere ezikliklerini hissettirmemeye çalışacağım... Sadaka miktarlarını arttıracağım. Daha çok insana yarım etmem lazım...

İllaki bu illet de gelip geçecek. Derdini veren Allah dermanını da verecek mutlaka. Umalım ki insanlık bundan bir ders çıkarsın ve milletler diğer milletlere karşı daha vicdanlı, daha merhametli olsunlar. Ortak paydamız insanlık ve iyilik olsun... Bizler Türk Milleti olarak her zaman birlik beraberlik ve dayanışma içerisinde olursak ancak ayakta kalırız unutmayalım ki... Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun...

( Krizi Atlattığımız Zaman Yapacaklarım başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.