Monolog Röportaj-Koronavirüsün Batıya ve Dünyamıza Etkisi-



-Bugünkü röportajımız salgın koronavirüs üzerine olacaktır.Bizi eve hapis eden bu virüs ile geçmişimize ve geleceğimize bakmak uluslar arası çöküşü beklemeyen uluslar arası sömürge topluluğu olan batı ve  çöküşünü konuşacağız.Sayın Kul Mehmet hoş geldiniz,düne baktığımızda sömürü topluluğu olan kendisinden başka milletleri acımasızca sömüren batının korona virüsle çöküşü hakkında neler söylemek istersiniz?


-Hoş bulduk,dünyamızı saran bu virüs bir musibet insanlığını yitirmiş olanların mazlumlardan aldığı ahın karşılığında karşımıza çıkan bir musibet olarak ben algılıyorum. Bu çok uluslu uluslararası sömürü sistemiyle batı,kendi çıkarına uygun belli bir düzene göre kurduğu ve sömürüsüyle her daim insanları ve kazançlarını ülkelerinin yer altı yer üstü zenginliğini gasp etmek için adım atılması için kurulduğunu biliyoruz.Bu zalimler topluluğu insan hayatını hiçe sayan savaşlarla insanları öldürmeye devam ederken Alemlerin Rabbi Allah C.C. Mazlumların feryadını duyarak bu zalimlere dur dedi bu felakaetl yok oluşla iflasla tükenmişlikle.Oysa Batı ve yandaşları zalimler topluluğu düne kadar yani koordineli ve rasyonel bir şekilde çalışmayla bu zülmü işlemeye devam etti ta ki Korona virüs çıkarak insanlığı biten insanları yok edene kadar devam etti zulümler işkenceler savaşlar.... 


Bu yüzden dün masumlara yapılan zulmü yaygın olan duygu, kaygıyla değilde,şimdi sıra kendilerine bu musibetle gelince  panik içinde yolunu yönünü aklını fikrini yitirdi,zaten aciz olan kendini bir kaç tomar dolar kağıdıyla silahla zengin güçlü görenlerin zavalılığı meydana çıktı Alemlerin Rabbi AllahC.C. Verdiği bu yıkımla... İki yıkıcı durum piyasaları teknoloji denilen devi şirketleri adeta ultra şoke etti. İnsanlık tarihinde benzeri görülmemiş zulümle yol alanları ve sessiz kalanlarıda kapsayan savaşlara imza atanları parayla silahla güç kazandığını sanan aptalları böylesi şımaranları yerle bir etti korona virüs.Buna sevindiğim sanılmasın,lakin bir söz vardır "Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste"


Şimdi eski olan sistemlerin hepsi  çöktü, kalan yarısı var ise başlangıçta merhametle mazluma varark yarasını sarmaya çalışanları  koruyarak,düşman olan bu zalimlerin saldırganlığını dizginleyecek,dünyanın her bir köşesinde zulüm gören mazlum için kurtuluş olacak elbet virüs bu mazlumları teğet geçecektir,çünkü bu musibet hak edenler içindir.Yoksa güzellikle belli bir siyasi kültürün kavram ve ilkelerini tüm dünyaya barışla yayma peşinde olanları Rabbim elbetteki cezalandırmaz,cezalandırsada ecel gelirsede ömür buraya kadar der ecel şerbetinide içeriz.


Bana sorarsanız zulümle yol alan batı için kesinlikle yas tutmamalıyız,çünkü hak ettiğini buldu. Ölümcül olan bu korona virüs,batının kendisi dışında bir dünya savaşının yaşanmayacağını garanti eden küresel olarak kendi içlerinde birbirlerine sundukları garantinin süresi doldu,barışı sağlamayarak hep yıkan batı bu virüsle yıkıldı ve bir daha inşallah doğrulmaz çünkü"Çakalların hükmü kurt ayağa kalkıncaya kadardır" Farkındaysanız  her daim ben diyen batı ve uşakları artık ne benliği kaldı ne de zenginliği. Her ülke sadece kendisine karşı gelen hükümetleri yıkarak araya kaos ajan sokarak yıkmaya çalışan ve bu dayatmayla sömüren batı artık sömüremeyecekbu yıkıma dayanmaya çalışada buna dayanamayacaktır.Mazluma zulm eden batı şu anda sunni teneffüsle yaşatılmaya çalışılıyor,Rabbim biz mazluma koşan ona umut olmaya çalışanları(eğer zulüm edenler bu zulümlerinden dönmeyecekse) bizleri bu virüsten korusun yar ve yardımcımız olsun diyeceğim.


-Sayın Kul Mehmet,umutla bu beklentinin çok ötesindeyiz diyebilirmiyiz batıyla ve bu zulmedenlere kıyasla?


-Elbetteki kardeşim beklentimiz Alemlerin Rabbi Allah C.C. Yüksek, çünkü kimsenin canında malında özgürlüğünde gözümüz yok.İnsanlığı parçalamaya çalışanlar parçalanır ve bu hazin bir sondur.İstikbal diyerek, köleliği vaad edenler elbetteki kendileri köle olacaktır ve köle olarak kalacaktır.İki kere iki dört eder beş etmez ki ancak yanına biri eklersek beş olur.Bu bariz bir şekilde açık ve net, bu konuştuklarım bu mantığa ve mazlumun ahına dayanarak söylediklerimdir.İlk okulda yanlış ezberlediğimiz bir şiir var"Bir köy var uzakta,gitmesekte varmasakta o köy bizim köyümüz" değilmiş bunu anladık,varmayınca gitmeyince zalimler başına musallat olarak zulüm ediyor ve zaliminde başına daha şiddetli bir bela geliyor Allah C.C.Tarafından , vesselam.

Mehmet Aluç
( Monolog Röportaj-koronavirüsün Batıya Ve Dünyamıza Etkisi- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 21.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.