BİR BİR GİDİYORLAR!
Kiminin annesi, kiminin babası, kiminin dedesi, kiminin ninesi...
Bir bir gidiyorlar!
Ne oldu peki?
Sosyal medya üzerinden organize olup
 "Bu dünyada çok yer işgal ediyoruz, gençlerimize ayakbağı oluyoruz, devletimiz bizim için çuvalla para harcıyor bu yüzden ekonomimiz zorda! Hadi hep beraber gidelim de hem gençlerimize yer açılsın hem de devletimize külfet olmayalım!" mı dediler?
Bir çok ülke belli yaşın üzerindeki insanlarını gözden çıkarmış. Adeta yukarıdaki sözleri doğrular gibi yaşlıları kaderine terk etmiş.
Dün akşam haberlerde izledim; İspanya'daki huzurevlerinde çalışanlar kapıyı çekip gitmişler ve oradaki yaşlılar yataklarında ölü bulunmuş?
İtalya'da yaşlı hastaların bağlı olduğu oksijen tüplerinin fişleri çekiliyor. 
Nasıl bir katliamdır bu?
Ateş düştüğü yeri yakarmış ama inanın Medeniyetiyle övünen o insanların yaktığı ateşi kilometrelerce uzaktaki ben iliklerime kadar  hissettim.
Yahu anlamıyorum!
Ormanda yangın çıkıyor; o anda can havliyle kaçışırken alevlere teslim olan bir kertenkele için gözyaşlarına boğulan insanlar bu olaya neden sessiz kalıyor?
Evet zor durumdayız, gemimiz su alıyor ama o gemide bulunan her canlının yaşam hakkı vardır ve buna saygı duymak zorundayız.
Geçiyorum bu janjanlı sözleri.
Benzeri durumları bizim ülkemizde de görmeye başlayınca içim daralıyor, isyan ediyorum.
Baldırı çıplak, büyükleri olmasa açlıktan ölecek, baba parasıyla aldığı akıllı telefonunu kullanarak yaşlılarımızı sokak ortasında taciz ediyor.
Adamcağız sesi titreyerek savunmaya geçiyor
"Ben hastaneye gelmiştim, işim bitti otobüse binmek istedim beni almadı"
İnsanlık dışı bu olay karşısında gözyaşlarımı tutamıyorum.
Bu ne aşağılık bir davranıştır? 
Bu ne cehalettir? 
Bu ne aymazlıktır? 
Sen kimin zerzavatısın? 
Seni kim bu hale getirdi?
Affınıza sığınıyorum! 
İnanın insanlığımdan utandım.
Nedir bu büyüklerimizden alıp veremediğiniz?
Onlar bizim HAFIZAMIZ!
Onlar bizim TARİHİMİZ!
Onlar bizim BAŞ UCU KİTABIMIZ!
Onlar bizim KÜTÜPHANEMİZ!
Yıllar o kadar çabuk geçiyor ki göz açıp kapayana kadar bir bakmışsınız siz de yaşlanmışsınız!
Hiç mi düşün müyorsunuz ki o zaman sizin torunlarınız da size aynı muameleyi yapacak?
Savunmasız canlılara eziyetin cezası dört kutsal  kitaba göre de CEHENNEMDİR !
Ha, ben inançsızım diyorsanız daha kötü çünkü bunu daha yaşarken yaşınız biraz ilerlediğinde sizden sonraki nesil size fazlasıyla yaşatacak.
Etme bulma dünyası nihayetinde.
Lütfen ama lütfen şu zor günleri birbirimizi kırmadan, üzmeden geçirmeye dikkat edelim.
Yaşlılara gelince;
Onlar bizim DEĞERLİMİZ!
Onlar bizim HERŞEYİMİZ!
Onlar bizim CANIMIZ!
Onlara bir özür ve el öpme borcumuz olsun.
Allah şu karantina günlerini atlatmayı ve  bu borcumuzu ödemeyi nasip etsin.

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
25 Mart 2020
( Bir Bir Gidiyorlar başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 25.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.