Ömür Denilen Bu Dünya Hayatında Araya Mesafelere Virüs Set Çekince…

 

virüs ile ilgili görsel sonucu

  Bugünlerde araya mesafeler set çekmiş bizi istemezsek de birbirimizden uzaklaştırsa da ne çıkar? Bizler mesafeler uzak olsa da gönülde sevgide gül kokusuyla birleşen yüreklerimiz var. Hayatın bütün güzellikleri ve mutlulukları yanımızda olsun diyerek'den evlerde kendimizi izole ederek virüsten korunarak toplumun ve kendimizin sağlığı için buna katlanmak zorundayız. Buna rağmen gönlünden huzur ve sevgi hiç eksik olmadan bu sıkıntılı süreci hep birlikte atlatacağız inşallah. Herkesin güzel hayallerinin bir bir gerçek olması için bu fedakârlığı yapmak zorundayız, hayat sadece bizim için değil toplumsal olarak yaşadığımız ve korumamız gereken bir hayatımız ve dünyamız vatanımız var, buna birazcık katlanarak güzel dileklerinizin gerçekleşerek hep sizinle beraber olsun diyorum.


  Bizler ki aşkla yaşarken sevdiğimize söylediğimiz “Gözlerin nehir, kaşların köprü olsa, tam ortasından geçerken ipler kopsa ve ben yanaklarından süzülüp düşsem dudaklarına, beni öper misin? Yoksa gözyaşı gibi siler misin?”  sözleriyle severken bizi bu aşktan aramıza virüs girmesin diye tedbirimizi almak zorundayız takdiri Âlemlerin Rabbi Allah C.C. Bırakmak zorundayız.


  Ömür denilen bu dünya hayatında dün masumlar için zulüm edenlerin hicranı yollara dizenler keyif çatarak zevkle izlerken, bu acıya sebep olanların cezası Âlemlerin Rabbince bu musibetle ödetilirken, biz masumların yanında olan onların acısını paylaşanları korusun diyorum. Düne kadar bizler(içimizde ki bazıları hariç o kendilerini biliyor) İçimizdeki acıyı herkesten gizlemeden Rabbimize arz ederken Rabbimize Rabbimiz bizde İnsanız, senin ümidin ile yaşıyorum, senin ümidini yeryüzünde silmeye çalışacaklarını sananları sen yeryüzünde sil Rabbim diye dualarımız kabul oldu. Lakin zalimlerin çekmesi gerekeni hep birlikte çekiyoruz Rabbim yar ve yardımcımız olsun inşallah.

 

Mehmet Aluç


( Ömür Denilen Bu Dünya Hayatında Araya Mesafelere Virüs Set Çekince başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.