Dün İnsanlık Kimliğini Kendisini Kaybetmişti Bugün Rabbim Bu Virüsle Musibetle Buldurttu.

 

Kudretiyle, Âlemleri ve kullarını hizaya getiren Âlemlerin Rabbi yüce Allah bu korona virüsle bizi hizaya çekti evlerimize kapattı, az düşünerek neler yapmadığımız neleri düşünmediğimizi düşünmemize vesile kıldı. Rabbime şükürler olsun her şerde bir hayır var diyen Rabbime şükürler olsun.  Nefsimizi ölüm korkusuyla hizaya çektirdi, aynı değerler üzerinde bizi birbirimize yaklaştırdı her ne kadar dün birbirimizden uzak kalsak ta, bugünlerde bu virüsü yenmek için el ele gönül gönüle destekle evde kalarak, bilim adamlarımız doktor ve hemşirelerimiz olağan üstü gayretle çalışarak yenmemiz için mücadele ediyor...

 

Hayat bir günlük değil bir ömürlük olduğunu, tek başına haksızca kazanarak tek başına yemenin gereksizliğini, sokakları yolları boş bırakarak hayalet şehirlere dönüştürterek bizlere göstertti ve acizliğimizi hatırlattı Rabbim. İnsan insanı yok etmeye çalışırken, işte yokluğun ıstırabını gördü YALNIZ YAŞAMANIN çaresizliğini ispat ettirdi bize… Virüs bize insanlığımızı hatırlattı öyle ise bundan daha güzel dost mu olur acaba? Fark etmek ANLAMAK adına? Sömürmek için yürüyenlerin yürüyüşü durdu başlarına devrildi, işte size mazlumlar ve bizler için bir dost, bu dostu gönderen Rabbim zaten yardımcımız ve dostumuz, dost gönderen dostumuz olan Allah’a binlerce kez şükürler olsun. Yaşamı anlamlı görmemiz insanı anlamlı görmemizi sağlayan Rabbime sonsuz şükürler.

 

Dün insanlık kimliğini kendisini kaybetmişti bugün Rabbim bu virüsle musibetle buldurttu. Dün insanlığın umudu yarınları çöpe atılmıştı bugün çöpe atanlar çöpe atıldı, dün çöpe atılanlar umutlarıyla yeniden dirilişle dirildi kendini ve insanlığın çare bulması için gece gündüz nöbette çareler arıyor. Dün açgözlü olanların gözlerini nefislerini bugün virüs yıkımla doyurdu, aciz çaresiz bıraktı kazanacağının/kazandığının yokluk olduğunu Rabbim vasıtasıyla gördü. Bugün her şeyi sen istediğin için insanlık için, gayretle çabayla yapacaksın, başkası senden istediği için hatta nefsin senden istediği için değil, demeyi öğrendi. Sen bugün insan olarak kaldığın sürece, senin yanında olanlar da mutlu olacak ve arkasında sen mutlu olacaksın demeyi hatırlattı, bundan güzel dost mu olur? Olamaz tabi ki bu açıdan bakınca, vesselam, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Dün İnsanlık Kimliğini Kendisini Kaybetmişti Bugün Rabbim Bu Virüsle... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 30.03.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.