Medyadan öğrendiğime göre, ülkesinde ki Koranavirüsle  ve on milyon işsizlikle baş edip uğraşması gereken Amerika, PKK ve yandaşlarına br milyon doların üstünde yardım göndermiş. Biz Korona ile uğraşırken, Suriye’de terörist avlıyor Mehmetçikler. Bu bölgede hala terörist hareketlilik devam ediyor. Bugün Savunma Bakanı açıkladı, 24 terörist öldürülmüş…


Herhalde Amerika yeni dünya düzenini ve önünü görüyor ki, yatırımlarına da devam ediyor. Ulan Amerika diyor ve içimden ne gelirse sayıyorum. Dünya bir vahşetin ve toplu ölümün derdindeyken, ona çare aramak varken, nelerle uğraşıyorsun. Tabirse, Allah’tan belanı mı arıyorsun. Bu gösteriyor ki, hem virüsle uğraşacağız ve hem de bu gibi sıkıntılı hallere uyanık kalacağız. IMF’ye el falan açarsak, bu virüs bittiğinde ki hallerimiz nice olur, evde otururken hayal edemiyorum. Bu sanki en az Korana kadar bir sınav olabilir bize… Allah korusun! 


Yerel veya merkezi hükümet söylemlerinin konuşulduğu şu günlerde, birileri veya onların destekçileri başka bir virüsün peşinde mi acaba? Rabbim biz bir kırık inanan insanız, Rabbimiz sensin, bizi görür ve gözetirsin. Hz Musa’nın Rabbime söylediği gibi eğer ilim görmüş alimleri öldürmüşken uyandırmazsan, bizi kendimize getirmezsen İslamı kim yaşayacak ki? Bize güç ver, kuvvet ver, uyanık olalım ki, şeytanın askerlerine fırsat vermeyelim inşallah…  Amin.


Bu haberler beni rahatsız ediyor ya sizi…Koronaya odaklanmış dünyaya hedef mi şaşırtıyorlar acaba? Bu kadar korku veren virüsün ardında ne gibi oyunlar ve planlar yapılıyor acaba? Biz bilmiyoruz ama Rabbim görüyor ve biliyor. Rabbim eğer gizli gizli oyun ve plan yapıyorlarsa görüyor, Mevlam oyunlarını başlarına devirsin…İnşallah, Amin.


Selam ve dua ile.


Saffet Kuramaz

( Dünya Virüse Odaklanmışken Anlamadığım Başka Kötü Şeyler Oluyor Sanki başlıklı yazı safdeha tarafından 5.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.