Ülke büyük badirelerden geçiyor ülkeyi bırak dünya da yaprak kıpırdamıyor, millet açlıktan kırılıyor, her kıta da, her devlette, her şehirde açlık diz boyu bunlar utanmadan televizyonlarda yemek programı yapıyorlar pes doğrusu. Yok onu beğenmedim iyi pişmemiş, öbürü çorbayı beğenmez, neymiş efendim çorbanın üstüne rendelenen kaşar çok azmış, ''Seni rendeleyelim senden iyi kaşar mı olur?'' diyeceksin kıçlarının üstüne oturacaklar, başka biri salatanın limonu olmamış der. Yazıklar olsun. Bırakın artık bu işleri kimse de seyretmiyor artık. Millet aç aç, evlerde ne fırtınalar kopuyor, sizin acaba bundan haberiniz var mı dingiller?

Sade o olsa iyi bir de sorvayvir Mehmet Aluç kardeşimin deyimi ile sırvırvır saçmalıkları var. Hala o saçma ada da, insanlık bu durumda iken yarışma yapıyorlar pes doğrusu... Dünya umurlarında değil arkadaşların. Tabi işin ucunda büyük paralar var, reklam gelirleri var. Neden bıraksınlar ki bu güzelim durumları... İnsana beş kuruş faydası olmayan bir yarışma...

Çıkın bakalım çıkın kriz bittikten sonrada sabahlara kadar futbol konuşun, pozisyonları tartışın gece yarılarına kadar. Yok o ofsaytmış, bu taç mış... İnsanların kaçı maça gidecek bu saatten sonra, kaçı evinde televizyon açabilecek, bir de bunları düşünün...

Ne bekliyorsunuz daha, bu tür saçmalıkları hayatımızdan çıkartmak için? İllaki bir şeyleri anlamanız için dünyanın yarısının ölmesi mi lazım? Yarışmacılar içinde, yarışmaları yaptıranlar içinde işin ucunda para var tabi ki... İnsan o kadar parayı teper de bırakır mı bunları?

Allah aşkına bütün insanlara soruyorum, dünya virüs belası ile bir yokluğa, açlığa, fakirliğe doğru sürat ile evrilirken, televizyonlarda yemek programı yapmanın mantığı nedir yahu! Çinli geri zekalılar bile anladılar artık, köpek etinin, kedi etinin, maymun beyninin, fil hortumunun, yenildiği zaman insana faydadan çok zarar verdiğini... Siz de anlayın artık, bu saçma sapan programlarım halkımızın biyolojisini ve kimyasını bozduğunu...

( Biz De Bunları Hala Yemekteyiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.