KENDİ NOTUNUZU VERİN KENDİNİZE ...
Şimdi büyük bir kaus un içindeyiz her kes çokça uzman her konuda, herkes çok şey biliyor ama hiç kimse hiçbir şey bilmiyor aynı zamanda, yitip giden canlar rakamla anılıyor ve sonun ne olduğunu bilmediğimiz bir baharda, hepimiz gerçek baharımızı bekliyoruz… yeni yeni cümleler girdi bilgi dağarcığımıza …Küçük büyük hepimizin korana günleri anıları oluştu… öyle veya böyle bir şeyler öğrendik hayat denen tecrübesi bol dersten… hepimiz az çok boyumuzun ölçüsünü aldık kısmetimize düşen den..ama akıllandık mı derseniz ,öyle bir ihtimal yok…bu günlerde geçecek ama delip geçecek ama vurup geçecek öyle veya böyle geçecek… ve biz yada şanslı olan kesim yaralıda olsa devam edecek yaşamaya bir gerçeği daha yazacağız alın yazımıza hayat tecrübesinden aldıklarımızla devam edeceğiz yolumuza..sonra ne mi olacak unutacağız yavaş yavaş her şeyi unuttuğumuz gibi bir an önce kötü anıları silip kalanlarla gırgır yapacağız bir birimize ,çünkü her zamanki gibi unutmayı seçmek egomuza en iyi gelen şey ….durumu iyi olanlar cebinde parası olanlar çok çabuk yapacak bunu ve yine selfiler de sosyal medyada yediği içtiği ve gezdiği ile farkını gösterecek durumu olmayan kesim işte bu kesim en çok yara alan kesim olacak unutmakta ve unutturmakta …..zorluk çekecek uzun zaman…. doğrultamadığı o beline binen yükle hayatta kaldığına şükrederek kamburuyla yaşamaya çalışacak yaşaya bildiği kadar en büyük yarayı onlar alacak ve nedense yine en büyük dersi onlar görmüş olacak …
Bu korona denen illetin en güzel anıları çocuklarda kalacak onlar şimdiye kadar yaşamadıkları o kalabalık aile günlerini acıyla değil mutlulukla hatırlayacaklar… çeşit çeşit yapılan börek çörekleri anne ve babanın aynı zamanda evde olmasını zaman geçirmek için hep birlikte oynanan oyunları yazacaklar hanelerine hiç kalkmak istemedikleri yataklarından istedikleri zaman kalktıkları ve kar tatili dışında en büyük ödül sandıkları corana tatilini hiç unutmayacaklar…
Aslında bu boş zaman dediğimiz karantina günlerimiz de bir an durup düşünüp kenara bir not almalıyız daha sonra her şeyi unutsak ta unutmamız gerek o şeyleri….
Ben kendimce yapıyorum bunu bence sizde deneyin … ve sorun kendinize bundan benim aldığım ders ne diye….
Verdiğiniz cevap işte sizin bu hayta unutmayacağınız en büyük ders notunuz olsun….
KORONA GÜNLERİ :2

silgisizce
dunya elimizde – İSRA ULUSLARARASI YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA DERNEĞİ

( Kendine Kaç Not Verirsin başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 12.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.