Kuş beyinliler çok özel varlıklardır gerçekten. Kuş kadar da olsalar yine de bir miktar beyin bulunur bunlarda, oysa ki kuş beyinsizler de kuş kadar bile akıl yoktur. Kuş beyinliler rızkın kimden geldiğini ve onları hiç bir zaman rızıksız bırakmayacağını bilirler, kuş beyinsizler de ise böyle bir bilgi mevcut değildir... Yaşamak için yemek ile yemek için yaşamayı hep birbirine karıştırır dururlar...

Kuş beyinliler de beyin gerçekten çok önemli bir organdır. Her zaman gurur duyarlar kuş kadar akılları ile... Kuş beyinsizler de ise beyin olmadığından bazen omurilik soğanı ile bazen de dalak, böbrek veya mabadları ile idare ederler... Onları da yerli yerinde kullandıkları çok da fazla görülmemiştir... Hatta omurilik soğanını normal soğan zannedip yemeklerine katmaya bile kalkanları olmuştur bu kuş beyinsizlerin...

Kuş beyinsizler de müthiş bir açlık, fakirlik ve ölüm korkusu vardır. Kuş beyinliler de ise asla ve kata böyle bir korku bulunmaz, sadece Allah'dan korkarlar... Kuş beyinsizler biriktirmeyi çok severler. Bakkala ya da markete girdikleri zaman çoğu kere herhangi bir ihtiyaç maddesinden onlarca alır ve evlerinde stok yaparlar. Kuş beyinsizler ayrıca parayı çok severler, kuş beyinlilerin ise ne parayla ne de bankayla işleri güçleri yoktur...

Kuş beyinsizlerin müthiş gelecek korkuları vardır. Onun içinde sürekli kaygı içinde yaşarlar, sürekli bir şeyler biriktirirler, psikologların ve psikiyatrların kapısını aşındırır aşındırır dururlar. Kuş beyinliler de ise asla gelecek kaygısı yoktur. Yerde ve gökte her zaman Rahman ve Rahim olan Allah'ı tesbih ederler...

Ülke de iki gün sokağa çıkma yasağı ilan edilir. Yirmibinin üzerinde kuş beyinsiz yasağa aldırmadan sokaklarda gezer, kimi kumar oynar/oynatır, başka kuş beyinsizler okulun bahçesinde maç yapar, bir kaç kuş beyinsiz yakalanır polise kafa tutar. O sırada kuş beyinliler ise sadece rızık peşindedir ve zaten onlara da sokağa çıkma yasağı yoktur halihazırda... Özgürce göklerde kanat çırparlar...

Allah hepimizi, kuş beyinsiz böyle tiplerden korusun. Kuşların en azından tabiata büyük faydaları oldukları gün gibi aşikardır. Kuş beyinsizler ise bencillik ve egoizm içinde yaşayıp hayatlarını devam ettirdiklerinden, ne kendilerine ne de tabiata faydaları olur, onlardan uzak durmak en akıllıca yapılacak olandır...

( Kuş Beyinliler İle Kuş Beyinsizler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.