DÜNYANIN GİDİŞATI

Daha geçen gün fransız nobel ödüllü profiser ne dedi.
Nobel Tıp Ödülü'nü 2008'de alan Fransız doktor Luc Montagnier, yeni tip koronavirüsün (Kovid-19) Çin'in Vuhan kentindeki bir laboratuvarda üretildiğini açıkladı 
Montagnier, CNEWS kanalında yaptığı açıklamada, Bu virüs, doğal yollarla ortaya çıkmadı, bu tam profesyonel bir iş, olduğunu söyledi. 

Dün The Ekonomist ne dedi hemde bir resimle önde köpek (virüs)
Tasmasını tutan bir doktor insan insanın boynun da bir tasma onu tutan bir el .başlık neydi Her şey kontrol  altında .
Bunu anladıktan sonra Dünya daki virüs de kimlerin eli var anlamamak mümkün değil açalım konuyu birazda. 
Roche firması yeni bir ilaç çıkardığını söyledi 
Geçmişse domuz gribi yaşadık hatırlayın domuz gribine de ilaç bulan bu firma  
Roche.yani rochechitler 
DORNASE ALFA 
yakın zanan da bu ilac fransada piyasaya sürülecek virüs ilacı olarak 
Bu ilaca etken maddeler kattılar ve virüsü tedavi ettiğini söylüyorlar. 
Bu ilaca üç ayrı fiyat belirlediler 
Birincisi cisi yüz elli dl.
Ikincisi üçyüz dolar. 
Üçüncüsü beş yüz dolar 
Müthiş bir gelir kazanç resmen vurgun ,beklen gelir beş yüz milyar dolara yakın 
Yani ilaç sektörünü anlarsak virüsü de anlarız diye düşünüyorum .
Ve bunuda bir türk profoser gündeme getirdi.
Pr.dr.Ercüment ovalı
Bunu birazda siyaset ile noktalayalım.
Avrupada nobel ödüllü profösörler bu çin virüsü demeye başkadı fransız prf,başta olmak üzere ve bu fransada iç siyâset yarattı macron bu söylenene karşı peki macron buna niye karşı çünkü macron Roltciltler seçti cunhumbaskani olarak.
Macronun önünde beş kuvvetli aday vardı hepsini aldılar değişik olaylar ile  ve macron parlattılar .
Çinin sağlık sistemi ve ilaç sanayisinin şu an yüzde ellisi de  bu ailede  Abd,en çine kayan para bunlar 
Avrupa da içten içe blok oluşmakta bu blokun daha da kuvvetli olması için ölümler çok olmalı korkutarak ikna etme peşindeler

Şairden yazılar 

HARUN YILDIRIM 

( Dünyanın Gidişatı başlıklı yazı Harun Yıldırım tarafından 19.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.