...


Üs bölgesinde günün gelişmeleri görüntülü olarak ekrana yansıtılarak anlatılmıştı. Komutan salondakilere baktı. Herkes pürdikkat kesilmiş kendini dinlediklerini gördü. Ve söze kaldığı yerden devam etti.


“Beyler; dünya, dünya olalı böyle bir virüsle, böyle bir operasyon yaşamadı. Gündemde olmamasına rağmen, hayatın bir parçası haline gelen bir virüs yüzünden kıyamet koparılıyor. Daha doğrusu kıyametin provası yapılıyor.”


“‘Değerli arkadaşlarım; ‘dünya barışı, demokrasi ve insan hakları’ bir palavradan başka bir şey değildir. Devletlerarası ilişkilerde, her zaman güçlünün kuralları ve kanunları geçerlidir. Geçmişte de böyledir, günümüzde de… Gelecekte de böyle olacaktır.”


“Birer Türk olarak; Amerika çıktığı güç zirvesinden gerileme dönemine girdiğini bilmeliyiz. Güç; hiçbir zaman boşluğunu kabul etmez. Amerikan’ın güçlü koltuğunun yerine Çin oturmak istedi. ABD-Çin arasında defalarca karşılıklı saldırılar yapıldı. Çin, ABD Boeing uçak firmasına 500 milyar dolar zarar verdirdi. Buna karşılık Amerika Çin ürünlerine ambargo koydu. Ancak 250 milyar dolar zarar verdirebildi. Çin’i durduramayan Amerika virüs silahını kullandı. ABD virüsle Çin’e son üç ayda 4 trilyon doların üzerinde zarar verdi.”


“Diyeceksiniz ki, Amerika’da niye virüs var? Bu soruya gelince, batının devlet sistemi doğudaki gibi değildir. Gerekirse milyonlarca kendi masum vatandaşını bile öldürmekten asla çekinmez. Örnek isteyen 2011 yılında yaşanan İkiz Kuleler tiyatrosuna bakabilir. Özellikle virüs için New York ve Londra olarak seçmesinin sebebi; Yahudi Sermayesinin merkez üssü olması sebebiyledir.”


“Amerika’nın yıkılması zor gibi görünse de, yıkılması en kolay bir ülkedir. Amerikalı diye bir ırk yoktur. Amerika dünyanın en büyük toplama kampıdır. Ortak bir ırk ve ortak bir tarih birliği yoktur. Ekonomisi bittiği an 50 parçaya ayrılır. Amerika kendi vurduğu silahtan çok, daha ağır bir silahla vurulacaktır.”


“Beyler, piyasada raporların, yazıların, uzman görüşlerinin ve komple teorilerinin bini bir paraya satılıyor. Virüsün kaynağı bir biyolojik savaş olarak üretilip üretilmediği, ne zaman yok olacağı konusu her insanı meşgul ediyor. Tek bir kurşun atmadan dünyayı yere sermeyi planlayanların, planladıkları bu savaştan sonrasının ne olacağı konuşuluyor.”


“Işıltılı Avrupa ülkelerinin başkalarından kazandıkları yerle bir olurken, Avrupa korku ve dehşeti yaşıyor. Film senaristleri bile böyle bir senaryo yazamıyor. Virüsle birlikte birbirine kazık atmaları, güvenlik ve işbirliği sözleri birer laf salatasına dönüşüyor. Amerika ve Fransa başka ülkelere giden sağlık malzemesine el koyuyor.”


“Türkiye; İtalya, İspanya ve İngiltere’ye sağlık malzemesi gönderiyor. Kargo paketlerinin üzerine İtalyanca, İspanyolca ve İngilizce olarak, Mevlana’nın ‘Ümitsizliğin ardından nice ümitler vardır, karanlığın ardından nice güneşler vardır. İtalyan, İspanyol ve İngiliz halkına selamlar’  yazıyor.”


“Virüsle yeni bir dünya inşa edenler, yine en büyük darbeyi kendileri yediğine dair işaretler geliyor. Doları yöneten güç; ‘dolar bitecek’ diyor.  Virüs sayesinde; kurulan sömürü düzenleri yüzünden insan hayatının ucuzlatıldığı bir evreden, hayatın kıymetinin anlaşıldığı bir evreye geçiyor.”


“Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Birçok ülke bir daha bu günkü pozisyonda olamayacak. Virüs salgını sonrası yeni bir dünyanın kurulacağını herkes söylüyor.”


“Yenidünya düzeninde Avrupa Birliği olmayacağı gibi, birçok Avrupa ülkesi bir daha eski gücünde olamayacak... Son iki yüz yılda başkalarının kanları ve servetleri üzerinden kendine refah seviyesi oluşturan Avrupa ülkelerinin üç ayda nasıl tel tel döküldüğünü görüyoruz. Avrupa dökülüyor, Avrupa çöküyor.”


“Amerika içindeki çekişmeleri aşabilirse, gücünü korumaya devam edecek. Ancak çatışmayı bitiremezse süper güç konumunu tamamen kaybedecek…”


“Avrupa Birliği dağılınca Türkiye bölgenin ve Avrupa’nın en büyük gücü olarak ortaya çıkacak. Avrupa Birliği içindeki ülkeler yakın dönemde Türkiye ile ayrıcalıklı ilişkiler kurmak için Ankara’nın kapısını aşındıracak. Bunların başında da Almanya, İtalya ve İspanya gelecek. Avrupa Birliği dağılacağı için Türkiye’nin ürünlerine talep patlaması yaşanacak.”


“Çin’in şuan ki durumundan kurtulması ve toparlanabilmesi için en aşağı beş yıl gerekir. Türkiye çok kaliteli ve Avrupa’dan çok daha ucuz sanayi üretimine sahip bir ülke konumundadır. Avrupa ülkeleri ithalat talebini Türkiye’den karşılayacak. Çin’in durumundan dolayı Japonya’da Türkiye’ye yönelecek.”


“Rusya askeri sanayide Türkiye’den üşütün olsa da, Türkiye sanayi üretiminde Rusya’nın çok önündedir. İlk çalacağı kapı Türkiye’dir. Petrol fiyatlarının düşmesiyle en karlı çıkan ülkelerden biri Türkiye olacaktır. Geliri artan Türkiye, büyük bir hızla ekonomisini ve ordusunu güçlendirecektir.”


“Güçlü Türkiye’nin Doğu Akdeniz’de, Suriye’de ve Libya’da taviz vermesini beklemek hayaldir.  Farkında olanlar için Türkiye, çok büyük işler yapıyor. Türkiye bu gün Avrupa ülkelerine yaptığı bu yardımlarla Avrupa’yı aşağılıyor. Bundan her Türk gurur duyar.”


“Türkiye Osmanlı Topraklarına geri dönüyor. İsteseler de istemeseler de Türkiye’nin kapısını çalacaklar. Yürekli ve gayretli olun. Ve gelecek için şimdiden hazır olun…” Diyerek konuşmasını bitirmişti.



Ant. - 190420


...

Devamı var

...

( Akdenizdeki Kavga - 60 başlıklı yazı Kocamanoğlu tarafından 20.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.