İyilikle Cömertliğin Cennet Kapısına Giriş Olduğunu Söyler Bu Mübarek Ramazan Ayı


2020 Ramazan ayı mesajları: Sevdiklerinize gönderebileceğiniz ...


  Böbürlenmek ne demek? Bu mübarek Ramazan ayında, bir gün toprağın altına gireceğiz. Bastığın toprağı tanı, tanı altında kefensiz yatanı, bir gün gireceksin kefenli ya da kefensiz, o zaman bu böbürlenmek seni yakar yıkar. İşte mübarek Ramazan ayı yıkar tertemiz eder, bunun idrakindeyiz çok şükür, gelen bu mübarek ay misafir değil, ev sahibimiz gönül dostumuz ahiretteki cennet kapımız…

 

  Mübarek Ramazan ayı tüm kartvizitlerimizi, müdürlüğün genel müdürlüğün, şefliğin fani olduğunu, insana gülümseyerek yaklaşmanın gerçek etiket insanlık olduğunu nefes aldığımız her saniyede hatırlatır. Açlıkla her saniye fakirin fakirliğini yaşattırır… Kimisi Ramazan ayını bilmez önemsemez, Ramazan ayında sokakta dişini kürdan ile karıştırarak gezer! Kimisi takoz olmuştur fikriyle ruhuyla halden bilmeze…

 

  İyilikle cömertliğin cennet kapısına giriş olduğunu söyler bu mübarek Ramazan ayı, lakin anlamaz hala kötülükle cömert olur, cehennem ateşini gitmeden yakar! Yalakalık yapmak bozar orucu… Zalimin yanında olmak bozar orucu, doğruya yalanı katarak konuşmak bozar orucu, zaten kendisi bozuk olanı oruç tutmaz, kötülüğün gevezeliğiyle kötülüğe dil olmuşu ancak cehennem paklar, anlatır tek tek Ramazan ayı…Hasta olarak oruç tutmayanları da sarar, bilir hasta olmadan oruç tuttuğunu, şimdi Mevla’nın verdiği hastalıkla yaşarken tutamadığını bilir daha sıkı sarar…

 

  Fakire koşarak, soframıza alarak Ramazan’ı anladığımızı mübarek Ramazan ayına gösteririz. Gerçi bu günlerde soframıza kimseyi alamaz isek ’de, yardımlarımızla onların sofrasına konuk oluyoruz. Gam kasavet şu an etrafımızı sarsa ’da Mübarek Ramazan nuruyla alemi sararken, gam ve kasavetten uzakta, birbirimize gönülden yaklaşarak, birleşiyoruz kardeşlikte… Alemlere Rahmet peygamberimiz yetimlere verdiği özenin bir parçasını ’da onlara verebilsek ,bize yeterde artar ve Mübarek Ramazan’ı gönderirken on gün önce gelmesinin sevincini göstermiş oluruz inşallah, Mübarek Ramazanınız Mübarek olsun kardeşlerim, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( İyilikle Cömertliğin Cennet Kapısına Giriş Olduğunu Söyler Bu Mübarek Ramazan... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.