Yola Çıkan Kervanımız Yolda Durmadı Yoluna Yolcusu Çoğalarak Elleri Her Tarafa Ulaşarak, Ayaklar Yardıma Muhtaca Koşarak Çoğalıyor

 kervan - TarihNotları.com

   Yola çıkan kervanımız yolda durmadı yoluna yolcusu çoğalarak elleri her tarafa ulaşarak, ayaklar yardıma muhtaca koşarak çoğalıyor. Biz Türkiye’yiz elhamdülillah Müslümanız insana değer verilmesi gerektiğini biliriz, bazıları bilmese de it gibi havlasa da kervan yoluna devam ediyor Rabbim yardımıyla. İsveç’in tedavi etmedi kardeşimiz uçak ambulansla çok şükür ülkemize geldi tedaviye başlanıldı. Sarıldığımız insandır, bazılarının dikene sarıldığı gibi dikene sarılmayız, dikenle insanı birbirinden ayırmasını çok şükür biliriz.

 

   Muhtaç kardeşimizin yanında olur sırtını sıvazlarız, bazıları zalimin sırtını sıvazlarken altında kalsa da daha önceden böyle olacağını ona söylediğimiz için, üzüntüde duymayız! Çünkü mazlum için yolda kalmış için üzülürüz ve kervanımızla yola çıkarız Rabbim sayesinde izniyle…Hak için mazlum için insanlık için yola çıkanın Allah C.C. Yardımcısıdır. Gam istasyonunda olmak, dinlenmektir gamın ne olduğunu anlarken, devasını veren rabbimin devasıyla buluşmaktır ve gam çekene hemen ulaşmak için yola çıkmaktır…

 

   Ekmek teknemiz ortaktır, tek kendimiz için değildir bunu bu virüs geldikten sonra gördük, bazıları hala bu yardımlara çomak soksa da o çomak gözlerine batacak kör edecek gerçi kördür onlar bilmezler ki…İnandığımız din üzerine yaşarken yaşamayanlara bir şey demez iken ,o diyemediklerimiz dinimizle alay ederken kaos çıkmasın diye Alemlerin Rabbine havale ettik, Rabbimde duamıza icabet ederek bu küçücük virüsle aleme felaketin eşiğine getirdi, güç para petrol diyenlerin kasları sıfırlanırken, çaresizlik içinde kıvrandırıyor. Her şeyin iyini Allah bilir, selamlarımla.

Mehmet Aluç

( Yola Çıkan Kervanımız... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.