Olabilir soğuktan, sıcaktan, aşırı terlemeden bir yerinizi tutulabilir... Ben de hemen ''Kaça tutuldu ucuz vermeseydiniz bari.'' diye bir espri yapmayacağım inanın, dilimin ucuna geldi ama inadım inat yapmayacağım işte... Çok sinir olurum bu espriye... Yapmadım değil mi ben de şimdi, yok yok vallahi yapmadım, siz onu görmeden geçin...

Tutulan yerinizin önce nasıl tutulduğunu bir araştırın kısaca. Sonra annene ya da babaanneniz zaten size mutlaka bir eski kocakarı ilaçlarından tavsiyede bulunacaktır... Şurana soğan suyu sür veya patatesin kabuklarını bağla, ne bileyim işte buna benzer şeyler, boşuna dememişler kocakarı ilaçları diye bunlara... Hayır bir de aklıma ne takılıyor, bu bayan ihtiyarlar buluyor hep ilaçları da o sırada dedeler ne haltlar ediyorlar acaba?

Tutulan yerlerinizi ya da bir tek yer ise başkaları da tutabilir o zaman belki tutulmanız biraz gevşeyebilir... Ha bir de şu var tabi sizin tutulmanız ay tutulmasına ya da güneş tutulmasına benzemez... Kendi tutulmanızı onların tutulması ile kıyaslamayın...

Ağrı kesicilere de hemen hop diye atlamayın. Bunların illaki bir doktora danışılarak kullanılması gerekmektedir... Tutulan yerinizi bolca ovalayın, yine geçmedi ise tutulan yerinize sinirlenip de sövüp saymayın, sonra bayağı alınırlar... Allah muhafaza kolunuz bacağınız tutuldu, siz de ''Hay ben senin gibi bacağın ya da kolun.'' dediniz mi, yandığınızın resmidir. Netice de kol da sizin bacak da sizin olduğunuza göre, kendi kendinize küfür etmiş olursunuz...

Boş bir daireniz varsa o da tutulabilir tabi ki... Siz de öğrenci ve bekar takıntılı bir ev sahibi iseniz onlara vermezsiniz evinizi kiraya olur biter... Depozit almayı da unutmayın. Kiracılara biraz indirimde yapın canım. Elli yüz gönlünüzden ne koparsa... ''İnadım inat kıçım iki kanat.'' triplerine girer de geri adım atmazsanız, dört beş ay boş dursa daireniz, daha mı iyi?

En güzeli siz gidin de gönlünüze güzel bir bayanı ya da bayansanız erkeği alın ona tutulun. Aşk, sevda tutulması kadar güzel bir tutulma var mı şu güzelim dünyada? Yüreğinizi birisine doğru koşar adım gitmeye başladı mı, onunda yüreği size koşar adım geliyorsa ne ala... İki yürek tutulmasından güzel bir aşk doğar, daha ne olsun?

( Bir Yeriniz Tutuldu Mu başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.04.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.