Yok canım, yok hemen heyecanlanmayın günah çıkartmaya bir papazın yanına gitmedik tabi ki elhamdülillah Müslümanız ve böyle de sonlandıracağız hayatımızı... Papaza döndük derken yaşamakta olduğumuz küresel salgından dolayı saç sakal uzamıştı, onu belirtelim dedik...

Nihayet berberlerimiz açılıyor. Artık berberlerden uzun süre makas sesleri, kolonya kokuları eksik olmaz gibime geliyor. İyi oldu iyi, ama tabi ki koronaya da azami derecede dikkat ederek işlerini görmeleri ve müşteri kabul etmeleri gerekir...

Dualar ile besmeleyle açsınlar dükkanlarını bakalım berber kardeşlerimiz. Randevumuzu şimdiden almak lazım. İçeri girip de hemen ''Kısa kes aydın havası olsun.'' gibi bir espri yapın mı desem, yapmayın mı desem, onuda bilemedim şimdi... Ya da o meşhur tekerlemeyi mi söylesek ''Bir berber bir berbere bire berber gel birader seninle bir berber dükkanı açalım.'' diye böyle devam eder gider...

İnşallah çalışmadıkları zamanda bir geçim yolu bulmuşlardır berber kardeşlerimiz... Milletin çoğu Bolu Komanda Tugayı Askerlerine dönmüştü, elde uyduruk bir makineyle, erkekler tabi ki canım. Bayanlarda gidemediler kuaförlerine, hele onlarda bir açsınlar bakalım yeni sezonu, dedikodular artık nerede başlar nerede biter onu Allah bilir...

Berberde veya başka bir mekanda temizliğe azami derecede dikkat edersek, bu hastalığa yakalanma riskimizde o kadar azalacaktır. Bir kişi, iki kişi değil bütün toplum olarak kurallara uymamız kendi menfaatimizedir...

Dileğim odur ki berber kardeşlerimiz çalışmadıkları zaman diliminde kaybettikleri paraları ve prestijlerini en kısa zamanda yeniden kazansınlar... Bizim hem kadın, hem erkekler olarak onlara çok ihtiyacımız var... Hadi hayırlısı 11 Mayısı özlemle hasret ile bekliyoruz, en az berberler kadar bizlerde...

( Papaza Dönmüştük başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 6.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.