Sevgili ama Bir O Kadar Vefasız Arkadaşım Recep

            Telefonlarımı açmadığın,mesajlarıma cevap vermediğin için ben de eski bir yöntem olan mektuba başvurayım dedim.Başkası olsa çoktan silip atmıştı seni belki ama benim gibi sevgi dolu bir arkadaşın var kıymetini bilmiyorsun gibime geliyor.Neden böyle yapıyorsun diye sorduğumda ise ben böyleyim deyip geçiyorsun.Duygusal yönden odun olduğunu artık kendine itiraf etmen gerekiyor.Gerçi seni temiz bir dayak kendine getirir,elindekinin kıymetini anlarsın ve şükredersin eski haline ama abi yüreği kıyamıyor işte.

          Beni soracak olursan bir inişli bir çıkışlı devam ediyorum.Enerjim düşük olursa evlat olsam sevmiyorum kendimi ama enerjim yüksek olursa çok şekil şükül şukela davranabiliyorum.Kendimle ilgili sorulara da yanıt buldum.Artık kendimi meyve ağacı olma yoluna adadım.Nasıl ki meyve ağacı hem meyvesiyle hem gölgesiyle hem gövdesiyle hem kökleriyle hem dallarıyla hem yaprağıyla faydalıysa ben de bilgimi,bedenimi,tecrübelerimi,eserlerimi,kazandıklarımı ve fikirlerimi paylaşma yolunda ilerliyorum.Bu yolda çok kişiyle tanıştım.Çok kişinin sorununa çözüm olmaya çalıştım.Çok kişiye yol göstermeye çalıştım.Yine de hala karadelik gibi enerji emen insanlara çözüm bulamadım.

           Senin de işlerin yolunda,zihnin açık,bedenin sağlıklı,huzurun ve keyfin yerindedir inşallah.Çok ihmal ediyorsun şu güzel kardeşini abicim.Arayı fazla uzatmayalım.Olur da beni arayacak olursan  ertesi gün ilk iş koyun bakmaya gideceğim.Kurban keseceğim.Selametle…

( Koyun başlıklı yazı Aliriza. tarafından 10.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.