Çağdaş:Bak ne diyeceğim Bülent,arkadaşımın resim sergisi var oraya mı gitsek?

Bülent:Ya Çağdaş gel gidelim kahveye işte.Tuncay ve Nihat’ı da ararız ,uygunlarsa gelirler, 101 atarız.

Çağdaş:Arkadaşıma uğrarım diye söz verdim sen aramadan önce,gitmezsem ayıp olur.Hem sana da değişiklik olur.Hem söz oradan çıktıktan sonra kahveye de gideriz.

Bülent:İyi tamam gidelim.

Bülent:Çağdaş nereye geldik biz böyle abi?.İçeride bir sürü fularlı var,bazılarının içmese de ağzında pipo var ,tek cam gözlüklü adam bile gördüm.

Çağdaş:Haha monokl onun adı.Dedim sana değişiklik olur diye.Rahat bırak kendini, ortamın tadını çıkar.Etrafı dinlemeni tavsiye ederim.Keza bu fularlılar çok ilginç konuşuyor.Resimlere de bakmanı isterim,ne anladığını söylersin.

 Fular1:Ressamın tükenmişlik sendromunun pessimist avantgart bir izdüşümünü yorumluyorum,sen?

Fular2:Pitoresk olamayacak kadar bohem,grotesk olamayacak kadar marjinal bulduğumu söylüyorum.

Bülent:Bunu nasıl yorumluyorsun Çağdaş?

Çağdaş:Burada bir öfke var,baksana şu kırmızı ve siyahın uyumsuzluğuna.

Bülent:Daha çok ergen isyanı gibi…

Fular3:Resim ontolojik konseptte spontane varyantların olabileceğini gösteriyor,sence?

Fular4:Liberal ve seküler tümevarımların varoluşsal coşkulanımlarını hissedebiliyorum.

Bülent:Sence bu ne anlatıyor Çağdaş?

Çağdaş:Baksana şu çizgiler ve renklerin anlattıklarına,düzenin içindeki karmaşayı anlatıyor.

Bülent:Daha çok öğrenci evi gibi…

Fular5:Tam bir hezeyan,tam bir dejenerasyonun depresyona angaje olabilmesi durumu var resimde.

Fular6:Diyalektik sürecin her paradigması tarafından dekonstrüksiyonu beni irrite etti.

Bülent:Bu ne allasen Çağdaş?Bu son olsun,gidelim artık.

Çağdaş:Olur gidelim.Ben de tam anlam veremedim.Görmek istemeyene her yer karanlık der gibi…

Bülent:Tıpkı at gözlüğü gibi…Gidelim artık.Bugünlük bu kadar değişiklik yeter.Burada sıcak şarap içeceğime kahvede oralet içerim.

( Oralet başlıklı yazı Aliriza. tarafından 10.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.