Adem tutucu ve küçük bir ilçede büyümüştü.Çevresinin yanlış diyeceği eylemleri gerçekleştirme fırsatından uzak büyümüştü.Halbuki neye göre kime göre yanlış?Deneyim sahibi olmadan fikir sahibi olmak ne kadar doğru?Denemeden ne kadar fikir sahibi olabilirsin?Bu gibi sorulara cevap bulmak istiyordu Adem.

              Bazı insanlar vardır hayatı uçlarda yaşayan…Bu kişilerin gülüşleri haykırma şeklindedir.Sitcom dizilerin kahkaha efektine adaydır. Hareketli şarkılarda kalkar bir anda oynamaya başlarlar.Hatta konuşurken öyle kaptırır ki kendini ağzından tükürükler saçar.Adem de bu kişilerden ama biraz farklı tarafından…

             Yurttan arkadaşı Melih Adem’in sorularına cevap olacaktı.Daha ilk günden Adem’in kabak çiçeği olduğunu farketmişti.Tek yapması gereken nazlansa bile ısrar edip gece kulübüne gitmeye ikna etmekti.Adem başta günah dedi.İçki vardı.Kızlı erkekli dans ediyorlardı.Ecnebi rock müziği vardı.Kıyamet koparsa bu yüzden kopacak dedi Adem.Yine de gittiler.

              Neon ışıkları Bob Marley,Kurt Cobain ve Jimmy Hendrix resimlerinin üstünde asılıydı.Işık neredeyse her yerden yansıyordu.Adem’e göre her duvarda sex çağrıştıran bilinçaltı resimler vardı.Sanki sabah iş veya okul yokmuşçasına insanlar deli gibi eğleniyordu yada eğleniyormuş gibi görünmeye çabalıyordu.Ortam mini etekli kız ve uzun sakallı erkek doluydu.Sahnede Güneş isimli grup vardı.Grup rock müzik yaparken aynı zamanda saksafon ve keman da kullanıyordu.Coşturma konusunda çok iyiydiler.Her şarkının bitiminde delicesine tezahürat yapılıyordu.

            Adem daha şaşkınlığını üzerinden atamamışken Melih elinde 2 şişe bira ile geldi.Adem önce günah dese de Melih’in iç işte gevşersin demesiyle karşı koymadı.İlk yudumda bir tiksinti gelse de devamıyla birlikte bir tat gelmişti Adem’e.Kafası güzelleşmişti.Delicesine müziğe kaptırmıştı kendini.Dans etmeye başladı bir yandan.O kadar coşkulu dans ediyordu ki herkes dönüp ona bakmaya başladı ve tezahürat ediyordu.Müzik bittiğinde Adem haykırdı:

-Batıdan doğ Güneş!

( Kabak Çiçeği başlıklı yazı Aliriza. tarafından 10.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.