Başlığa bakınca, ne ricası bu, yoksa Sam Amca'dan ve Trampa Dayısından yardım mı talep ediyoruz, diye bir düşünce gelebilir aklınıza, gelmesin, öyle bir şey değil bu yardım. Aşağıda nasıl bir yardım istediğimi ayrıntılı olarak anlatınca siz de durumu anlayacaksınız... Gelelim sadede...

Sayın pek muhterem Sam Amcanın çocukları Trampa Dayının canından çok sevdiği yavruları... Yavruları derken tabi ki genel anlamda böyle bir cümle kuruyorum, yoksa birçoklarınız ellili, altmışlı, yetmişli yaşlardasınız... Biliyorum ki sinema sanatının en yoğun olarak icra edildiği bir numaralı ülkesiniz... Holywood denen sinema üretim merkeziniz hiç durmadan çalışıyor. Her konuda filmleri dünya piyasasına pompalıyorsunuz. Amenna, buna bir diyeceğimiz yok, ancak bilim kurgu filmlerinizde genellikle dünyaya saldırılar oluyor ve dünyaları da hep Amerikalılar, Sam Amcanın evlatları olarak siz kurtarıyorsunuz. El insaf, biraz mola verin bu dünyayı kurtarma işinde...

Örümcek Adamınız var, Süpermeniniz var, Rambo'nuz var, Bat Men var, Demir Adamınız var. Yani sizde her ne hikmetse kahramandan geçilmiyor. Ama yeter artık yahu! Hep siz mi kurtaracaksınız dünyayı? Biraz öbür milletlere de şans tanıyın, ne olur. O değil de biz de buralarda aşağılık kompleksine gireceğiz, neredeyse... Onlar dünyayı kurtarırken bizim elimiz niye armut topluyor diye...

Bizim de bir sürü kahramanımız var. Tarkan'ımız var, Karaoğlan'ımız var, Gaddar Davut'umuz var, Avni'miz var, kuru fasulye ile coşan Gazmanımız var, ama bir türlü sizin kahramanlarınız dan fırsat bulup da dünyayı kurtarma işine soyunamıyorlar... Hayır yani, şimdi Afrika'nın bir ülkesinden milli bir kahramanları çıksa, ya da Asya'nın değişik bir ülkesinden yine başka bir kahraman çıksa, ''Durunnnnn, ben de kurtarabilirim dünyayı.'' dese, siz de ''Yok hayır hayır izin vermiyoruz biz Amerikalılar'dan başka kimse kurtaramaz dünyayı mı diyeceksiniz.'' Teessüf ederim size Sam Amcanın Evlatları...

Bu arada bizim gerçek kahramanlarımız şu an da, her zaman ve zeminde doktor kardeşlerimiz ile sağlık çalışanlarımız tabi ki Mehmetçiklerimiz, onları da unutmayalım. Seyit Onbaşımız, Ezineli Yahya Çavuşumuz... Onlar bizim baş tacımız...

Dünya bu zorda, darda oldu mu, illaki birileride kurtaracak. Sam Amcanın evlatları bu dünyayı kurtarma işini biraz askıya alabilirler ya da başka başka ülkelerin kahramanlarına dünyayı kurtarmaları için şans verebilirler... Yok, yok illaki biz kurtaracağız dünyayı zorda darda kaldı mı, başka ülkeler bırakmayız kesinlikle bu işi diyorlarsa, kendileri bilir. Biz de gönül koyar seyretmeyiz filmlerini, filmleri de ellerinde patlar, gişe mişe yapamaz diyeyim yani...

( Amerikalı Dostlarımızdan Önemli Ricamdır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.