Yükün Altında Gülümseten Rabbim Var Çok Şükür

 Allah C.C. Mağfireti Lütfü Keremi İhsanı… – Genç Yazı'ya siz de ...


 Yanımda sevdalısı olduğum benden uzakta elini uzatamadığım kokusunu içime çekemediğim o yârin, aşk dolu bakışı var, beni Mevla’m bu aşkla sınarken, elimden sıyrılıp başka kollara giderken, Mevla’m en iyisini bilir dedim. Belki aslında şunu yapsaydım bunu yapsaydım desem de, Mevla’m böyle layık görmüş dedim onun gönlümde bıraktığı o kokusu ve bakışıyla her an hatırlayarak, içerimdeki közü söndürmeden devamlı yakarak Mevla’m yardımıyla imtihanımı geçmeye çalışıyorum.

 

  Bu halimi anlatacak sözler yanımda benimle yanar, söz olmaktan çıkar aşk olur benim gibi sizin gibi… Aşk diyarında gezdiren sabrederek yürümemize olanak imkân veren Mevla’ma binlerce kez şükürler ediyorum. Şu an sesini duyuyorum esen rüzgârla, sanki neden mani olmadın neden çok sevdiğini söylemedin diyor bana… Ah bu dilim o an neden lal, ayaklarım atmaz kollarım uzanmaz oldu, ah bu beni cehennemdeymişim gibi yakıyor, yaktıran Rabbime şükürler olsun… Rabbim yanımdayken daha ne isteyebilirim ki? Bugün vermedi ise yarın ise onu Rabbim bilir belki ahirette onun gülüşüyle güldüren neyse razı olmalıyım olana, olmayanın peşinde koşmanın faydası yok.

 

  Sanki dünyam karanlık iken aydınlatan bir sokak lambası gibi aydınlatırken birden söndü, öylesine bir sokak lambası ki başka ampul takılmıyor, başka yanan sokak lambası altına gitmeme izin vermiyor. Olsun karanlığın arkasında güneş doğacak. Karanlıkta beklemekle ne kaybederim ki? Alışırım küskün geceye küskün sokak lambasına, sokak lambası yerine içimdeki aşkla onun sevgisiyle gülüşüyle yanarım, yanmayı Mevla’m istediyse bu aşk ateşiyle yanarım, ruhumun dar karanlık sokaklarını ben aydınlatırım yanışımla.

 

  Feryat ederek ağlamamım kime ne faydası olacak, içimde saklarım mimoza tarlamda kokusunu gülüşünü, çiçekler onun kokusuyla kokar gülüşüyle açar. Mevla’ma şükür bu büyük bir nimet iken, bu gönlümü hep diri tutarak imtihan ediyor bu gül bahçelerinin içinde… Bir varlık iken aşksız ne değerim var ki, yok. Öyle ise aşkla bir varlığım ederim var, yükün altında gülümseten Rabbim var çok şükür.

 

Mehmet Aluç

( Yükün Altında Gülümseten Rabbim Var Çok Şükür. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 12.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.