Geniş, ferah bir salon… Büyük pencereden süzülen ışık koltuğunda gazete okuyan adamın, sehpanın önünde bavul hazırlayan kadının üzerine düşmekteydi. Kadın neşeyle gömlekleri katlarken “Önce dağ tırmanışı yaparız.” Adam soğuk bir sesle “Tehlikeli, olmaz.” Kadın bir an durdu. Öfkesini tuttu. Neşesini koruyarak “Rafting yaparız.” Adam sayfa çevirdi. “Çok tehlikeli, olmaz.” Kadının yanakları kızardı. Adama döndü. Evin dış kapısı açıldı. Bir kız bir erkek çocuğu içeri girdiler. Kız elindeki düş kapanını havaya kaldırdı. “Anne, kapıya asabilir miyiz?” Kardeşi sandalye alıp kapı önüne çıkarırken “Bizi kötülüklerden korur.” Kadın ayağa kalkıp adamın üzerine yürüdü. “Kızım onu değil babanı asarız.” Gazeteyi çekip fırlattı. Adamın korku dolu yüzü… Omzu üzerinden taş parçası yuvarlandı. Aşağıya baktı. Üzerinde tırmanış kıyafeti… Sarp dağ yamacı… Gözünün önüne kalın bir ip sarkıtıldı. Kadının sesi “Tırmannn!”
( Düş Kapanı başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 16.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.