Bakın arkadaşlar sizlere bir yaşanmış asker hikayesi anlatayım:

Birçok Mehmetçik gibi bir gün genç bir vatan evladının da askere gitme vakti geliyor savaşta vatanımızı, milletimizi ve şanlı ay yıldızlı bayrağımızı korumak için. Herkesle helalleşiyor. Eğitimini tamamladıktan sonra harbe gönderiliyor. Uzun süreli savaşlar yaşanıyor ve askerimiz yaralanıyor. Yine de kanının son damlasına varana kadar devam ediyor ve sonunda güçsüz düşüp Allah'ın şehadetine eriyor ama silahı hala elinde ve onu bırakmıyor. Onu alıp revire getiren askerler elinden silahını almaya çalışsalar da bunda başarılı olamıyorlar ve bir şeyler yapması için komutanı çağırıyorlar. Komutan durumu sorduğunda durumu anlatıyorlar. Komutan durumu öğrenince askere;" Silahını Bırak Asker, Harp Bitti" diyor ve asker o zaman silahını bırakıyor.

Şimdi bence düşünmemiz gereken askerlerimizin şehit olduğunda bile silahını bırakmamasının ne kadar anlamlı olduğu. Allah şehitlerimizden ve tüm gazilerimizden razı olsun. Onlar olmasaydı biz şimdi evlerimizde huzurla oturamazdık.
BeniTan
( Silahını Bırakmayan Şehit başlıklı yazı BeniTan tarafından 17.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.