Biter mi bu memlekette kompile teorileri... Bizim sekizinci kattaki Sezai Beyin oğlunun büyük bir bankanın gizli ortağı olduğu söyleniyor, hangi banka olduğunu öğrensek de belki ucuz yollu bir kredi filan ayarlarız. Canım ne olacak bundan demeyin... Köşe oluruz billahi, hem de ne köşe, üç köşe mi, dört köşe mi desem? Ha bu arada baştaki komplo kelimenin aslı, ama espri olsun diye öyle yazdık, af ola...

Bizim apartmanın görevlisine yanda ki apartmanın apartman görevlisi ayağını kaydırmak için tezgah kuruyormuş. Ne iş bir apartman görevlisi diğer bir apartman görevlisine niye komplo kurar diye düşünmeyin, işin ucunda para var, benim anladığım kadarı ile bir de hemşehricilik varmış. Bizim site de dört tane üst düzey bürokrat üç tane de Ankaralı fabrikatör olduğu biliniyor, muhtemelen olay buradan patlak vermiştir... Eeee zaman zaman bahşişleri de bol tutuyorlarsa, belki de ondandır...

Şu bizim mahallenin kedisine yan mahalledeki kediler kumpas kuruyorlarmış. Ahmet Abi hep sizi besliyor bizi niye beslemiyor diye... Yahu benimde kedi beslemek için ayırdığım belli bir bütçe var, hepinize de yetişemem ki a benim canlarım ciğerlerim... Hem de zırt pırt girmeyin birbirinize şu şımarık dişi kediler sarman, minnoş bir de boncuk için...

İş yerinde ki mahallemizin iki tane çay ocağı birbirleri ile acayip bir rekabet içindeler. Birbirlerini baltalamak için ellerinden geleni artlarına koymuyorlar... Kısa bir müddet önce iki lira olan çay fiyatları rekabetten dolayı indire indire yetmiş beş kuruşa kadar düştü... Bir de şimdi şeker karıştırma hizmeti çıkmış, şekeri siz atıyorsunuz, çayı servis yapan arkadaş kaşıkla karıştırıyor... Siz devam edin çaycı kardeşler rekabete, aman devam edin, biz de bedavaya yakın bir fiyata çay içelim. Zaten bir çayımız var zevk olarak bir o kaldı, aman ne güzel...

Ramazan davulcuların bahşiş toplama zamanı geldiğinde, vesikalı ramazan davulcuları ile vesikasız ramazan davulcuları yetki tartışması yüzünden birbirlerine komplo kurmuşlar... Yetkili ramazan davulcuları, bahşiş toplayacakları zaman, yetki belgelerini de gösterip ''Aman sakın yetki belgelerini göstermeyen davulculara para vermeyin.'' diyerek, kendilerine komplo kuran bu davulcular için milleti uyarmışlardır... Ayrıca yetkili davulcular bir de bahşişlerinizi, eğer nakitiniz yoksa kredi kartı ile bile ödeyebilirsiniz, diyorlarmış... Ben de davulcuların yalancısıyım...

Yedinci kattaki İsmail Amca, pazar günü yapılan apartman tavla şampiyonasında İsmet Amca'ya yenilince, iki mars bir ters ile İsmet Amcayı yasak günü sokağa çıkıyor diyerek ihbar etmiş diyorlar. İsmet Amca'da ''Ben çıktıysam o da çıktı bahçe de tavla oynadık, yendiğim için yediremedi kendine böyle konuşuyor.'' demiş...

En son komplomuzda taksi durağımızdan. Taksici Şeref Ağabey, duraktan arkadaşı taksici Dilaverin arabasının içine oyuncak yılan koyunca, Dilaverin aklı çıktı neredeyse... Tam sövüp sayacaktı ki oruçlu ve ramazan ayında olduğun hatırladı, biraz yumruklarını, birazda dişlerini sıktı ama, ben bunun intikamını senden sonra bir şekilde alırım diye de düşünmekten kendini alamadı...

( Kompile Teorileri Hiç Bitmez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.