Düşüncelerin Sarmalında Kurtulmak…

Düşüncelerin Sarmalında Kurtulmak…


Beni harap eden ayrılığın ateşi kor alevi ile yakarken, o yâr benim gibi hasret çekmiyor ve yanmıyor anlaşılan, yansaydı teninin kokusuyla, yanık kokusunu içime çekerken bilir hissederdim. Bu belki delice gelecek size, lakin aşk böyle bir şeydir. Akıl yok olurken, gönül yanar o konuşur, aşk gönlü işgal ederken, gönül görür ve konuşur hisseder aşkla beraber.

Mazinin tozlu odasında raflarında geçmişe dair biz ararken, yok olan yanan aklımı buldum! Artık işime yaramazdı! Kaybolduğumda kendimi burada bulmayı umarken, kendimi aşkın içinde arayarak bulmayı gönlüm bana söyledi. Düşüncelerin sarmalında kurtularak, gönlümle yola devam ettim.

Gideceğim varacağım yerin aşk olduğunu söyleyen gönlüm isterseniz iç ses deyin, cevapları aşkla bulacağımı kulağıma fısıldadı, o kulağıma fısıldarken, aşkın esen hafiften esintisi ile mest oldum! Oysa insanların beni anlamasını beklerken, beni anlayan aşktı, sarandı… Daha başka ne dileyebilirdim ki Mevla’mda, o yârin ve aşkın gülüşünü gönderdikten/ gösterdikten sonra?

Az ilerde hasret olsa da ne çıkardı? Aşkı gönderen Mevla’m yanımda iken aşkla, yürürdüm…

Yürümek, yola yol olmanın adını verirken nasıl durabilirdim ki? Adım atılmamış vadilere ovalara dağlara doğru…

Mehmet Aluç
__________________
Bu dünya üç günlük handır
Ona uyarsan gideceğin yer nardır
Hakka varmadan önce gönlünde ne vardır
Aç bak içini yoksa hakka varacak baktıracak bir yüz var mıdır
Mehmet Aluç /Kul Mehmet


Mümin tövbe ile merhamet ister Rabbin'de affı için
Selam ve dua ile...
( Düşüncelerin Sarmalında Kurtulmak... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 22.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.