Bu öyle bir proje ki  dünyaya hükmedebilir

Kaynak varmış yokmuş filan içi boş bir muhalefet

Siyaseten  iktisaden bizi ihya edebilir

Bilimsel raporlar varken nerden çıktı doğal afet


 

Bir düşünün ticareti, denizler Türk gölü gibi

Mesnetsiz karşı çıkanlar hem suçlu hem güçlü gibi

Dış itibar tavan yapar, gidişat olumlu gibi

Süreç “ liyakat ” esaslı işlerse bunda marifet


 

Yine aynı proje ki bizi tutsak kılabilir

Emmoğlu, kayınço dayı kızı imarı ne bilir?

Yandaş, yoldaş müteahhit sıkıntılı olabilir

İş ve aş ahlakı olsun fark etmez kılık kıyafet


 

Ezcümle akıbet süreç yönetimine bağlıdır

Ulusça nemalanma halk denetimine bağlıdır

Başarı yetkin teknokrat öğretimine bağlıdır

Bu muazzam bir fırsattır tek ki siyaseti def’et

 

 

MCU

 

 

Arkadaşlar bu şiirle vurgulamaya çalıştığım bir fikrin doğruluğu veya yanlışlığını ortaya koymak değil fakat tüm müteakip gelişmelerin süreç yönetimiyle ilgili olduğudur. Sonuçları vezir/rezil dengesine taşıyacak olan sadece “ liyakat” esaslı düzenlemelere birebir bağlı kalınmasıdır, tabii ki şahsi bakış açımca. Buradan hareketle lütfen siyasi polemik konusu olabilecek tek taraflı görüşlerin hakim olduğu yorum yapmayınız, çok rica ediyorum. Yerinde bir uygulama olsa da “ yorumlar benim onayımdan geçsin “ seçeneği bana itici geliyor. İzahatımın sebebi budur.

( Kanal İstanbul başlıklı yazı MCU :) tarafından 22.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.