Mübarek Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun.

 2020 Ramazan Bayram mesajları! İşte en anlamlı, güzel Bayram ...

Hiç durmazdı nefsimiz on bir ay, Mübarek Ramazan gelince kenara çekildi suskunluğunu nuruyla hizaya çekti, susturdu Mübarek Ramazan. Ruhumuzun parmak uçlarında hakkı zikir ederken, hareketli saymasının dokunuşunu hissettik. Dün dizginlenemez iken bu mübarek ayda, ruhumuzla etrafımızla tazelediğine şahit olduk. Korona virüs nedeniyle, insanlara serpmemek bulaşmasını önlemek amacıyla evlerimize kapansak da insanlık için, kendimizi izole ederken bir an yalnızlığımızı hissetsek te bizi nuruyla saran Ramazanın gülümseten nuruyla, sarmasını hissettik gülümsedik. İşte nurumla geliyorum diyen Mübarek Ramazan, bugün işte gidiyorum hoşça kalın diyerek gidiyor. Güle güle git ey şehri Ramazan.

 

Bizlerin keşke gittiği andan itibaren aynı duygu ile devam etsek yaşantımıza, lakin gel gör ki gittikten sonra öyle olmuyor, hayırlısı Allah’tan diyerek rabbimden yardım diliyorum. Mübarek ramazana sen gitmekle gitmiş olmuyorsun diyebilsek, ruhumuzda nurun kaldı bizi hala sarıyor hissettiriyor diyebilsek… Her an her saniye mübarek Ramazanla birlikte olsak on iki ay, saatimiz zamanımız Ramazan olsa onunla dolsa. Bize saati, zamanı sorsalar, ona doğru gidiyor onunla doluyor diyebilsek…

 

Gel gör ki ben dâhil hepimiz Mübarek Ramazan gittikten sonra sanki bütünlemeye kalmış bir öğrenci gibi sessizce geriye doğru yürüyoruz, oysa ileriye doğru daha güzel yarınları inşa etmek için yürümemiz gerekirken… Ramazan ayında gönlümüzde yansıyanlar sevinç ve mutluluğunu yarın bayramla kutlarken on iki ay aynı sevinç mutlulukla yaşamamız dileğimle hepinizi yüce Allah C.C. Emanet ediyorum, Mübarek Ramazan Bayramınız Mübarek olsun.

 

Mehmet Aluç


( Mübarek Ramazan Bayramınız Mübarek Olsun. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 23.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.