+++ Kelimeler doğurur cümleleri. Dallı, budaklı, onca yaprak ve meyveli ağaçlar çizer edebiyatçı. Arasında gizlidir daha nice anlatmak istedikleri. Ustaca onca imgelerde saklanmış felsefeyi yakalayan okurla yaşar mutluluğu. İşte sanat ve sanatçı !

 

 +++Sinir anında veya birden gelişen olaylarda ; karşınızdakinin kurduğu ilk cümle kesinlikle doğrudur . Çünkü ; o ictekinin ham haliyle disariya aktarimidir. Sonra konuşulanlar ise teferruat, ilk söylediğini pekistirme veya yalanlama hamleleridir.


+++Yaş, kültür, statüsü kendisinden fazla olan kişilere ad ve soyadlari ile hitap etmek terbiyesizlik ve ukalaliktir.


+++Kendisine emanet edilen düdüğü , usulüne göre otturemeyenler ; sonunda o dudugun kiclarinda otmesine sebep olurlar.

 

+++Yapamayacağım , beceremiyecegim konuda soz soylemem. Mesala ; bildiğiniz anlamda küfür etmem kimseye !.


+++Bol miktarda vicdan bulunmuştur orada burada. Kaybedenlerin " insanlık bürosu " na müracaatları duyurulur. Belki lazım olur.

 

+++Ezdiniz de ne oldu ? Bakın katilastim, kaya gibi. Ve taş atıyorum başınıza.


+++Çekip gideceksin ; neden hala önüne çıkanlarin tutuyorsun ki ellerini.

.

 +++" Kusura bakma ! " ve " Özür dilerim ! " .

Sıkça kullanılan iki cümle. Biri samimi olarak af edilmeyi dilerken, diğeri hala özrünü emri vaki yaparak dile getiriyor. Ve yutuyoruz dimi 


***Gidersen git
Yok itirazim
Sen bilirsin
Ama dur hele
Bir şartım var
Bendeki
Senide gotur !

 

+++Gerçekte öyle bir sey yokken, kendisinin takip edildigini sanmak, kendini bir nimet yerine koymak ,aşağılık kompleksi ,psikolojik bir travma ve şizoitsel davranistir.

.

+++Kişiye ederinden fazla değer sonunda sizi üzer.


+++Aklimi ve gonlumu mesken edinmiş ne kadar vefasız, menfaatci , seref ve namus yoksunu varsa gönül anahtarlarimi iade edin ve defolup gidin .


+++Hep kendi görüşuyle doğru gördüğünü iddia eden ve bu fikri sabitlestiren insan ; yanilmaya ve fikren tekamül edememeye makumdur.


+++Netice itibariyle her şart ve şekile uyum sağlayan veya zorunda kalan canlıdır insan .


+++Amacınıza ulasmak icin çeşitli varyasyonlarla karsinizdakine yoğun umut verip; bilahare üretilen sahte bahanelerle yerle bir etmek işlenen en büyük manevi cinayettir. Ve cezası ömür boyu ektiğini bicmektir.


+++Kendi aptalligim ve enayiligimden , merhamet ve sefkatimden dolayı hep kendi nefsime borçlu kaldım . Ödenemez bir borç yükü altında eziliyorum.


( Yaşam Heybemden 2- 5 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 1.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.