Bir baska idi bayramlar önceden. Daha arafede başlardı heyecan . Çocuktum, babam kimlerin elini opmemiz gerektigini gösteren listeler verirdi .

 

                                 Sülale, komşu , arkadaş iliskilerinin koklesmesine vesile olurdu dini bayramlarimiz.

                                 Yıllar geçtikçe ananeler sürdürülebilirliğini çeşitli saiklerle yitirdi.

                                 Ziyaretler hep çıkar iliskilerine göre yapilir oldu.

                                 Kısacası su korona illeti bu bayramda ise yaradı işte.


                                 Artık kimse kimseyi kerhen ziyaret mecburiyetinde kalmayacak . 

                                 Büyüklerini bile çeşitli asılsız bahanelerle ziyaret eden zihniyet artık yalan mazeretler üretmeyecek. İnsanları her düzeyde birbirine kaynaştıran bayramlar maksadından her gün uzaklaşacaktır.

                                 Sağol korona. Sağol sokağa çıkma yasağı. 

                                 Gözünüz aydın olsun kerhenciler, yalancı mazeretciler. Kurduldunuz !




                                  Çok umursamazsiniz ya !


                                  Bu yaşta gormediniz içimdeki çocuğu ; Kutlamadiniz 23 Nisan' imi !

Goturmediniz parklara, oyuncaklar almadınız hic biriniz! Düşünmediniz belli yaştan sonra cocuklasildigini.

                                 Kaç gündür , dört duvar arasında tek basina , aç mı hasta mi yasaklarda ; merak edip calmadiniz kapımı !.. Cevirmediniz telefon numaramı !.

                                  19 Mayıs. Aniyoruz elbette Ataturk' u muzu ! Ama düşünmediniz 23 nisanlardan sonra genclestigimi. İnadına genç , delikanlı kaldigimi. Kutlamadiniz bayramı

                                  Ramazan Bayramı ! Yasaklar bahanesi. Kerhen ziyaretlerden kurtuldunuz. Mazeret uretmenize gerek kalması degilmi. Şanslısınız işte yine !..

                                 Bos verin siz benim sözlerimi. Nasılsa olmuş yaş yetmiş. Size göre işim bitmiş.

                                 Doğrudur elbet. Haklısınız. Fiziksel olarak bazı işlevler dumura uğramş .

                                  Ama ben hala düşünüyor ve üretiyorum. Oturun da sizde biran düşünün be !


 








( Ah Be Korona Ne İyisin başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 6.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.