Gül olsam dikenim batmasın sana

Sel olsam zarar vermesin ovana

Taş olsam atsalar başını yarmasın

Kurşun olsam vücuduna girsem kan yerine güllerim açsın

Aşk olsam kalbine tik tak olsam yaşadıkça beni yaşayasın mutlulukla

Ay olsam gecelerin aydınlansın gözlerinde

Güneş olsam çöllerim yakmasın ayaklarını

Gözyaşın olsam yanaklarından insem sadece huzur versin 

Ecelin olsam yaşadıkların gözünün önünden hızlıca geçerken tebessüm etsin

Sana zarar gelmesin,

Sana yalan dokunmasın

Sana iftira eden utansın

Sen varsan birde ben şikayetin olmayacağım, dosdoğruyu birlikte yaşayacağız. 

Düşünsene kim başkasına zarar verirde mutlu olabilir ki…

Ben sende anılınca neşen olayım.

Zafer dediğin, savaşta kazanılmaz… Değil mi?

Yapıcı olayım sana ki, asla kötü anma beni…

Her şey unutulur ama kötülük asla unutulmaz!

Üstünlük yok, ayrıcalıklılık yok, ne kadar çalarsan daha fazla ödersin!

Sen benden bir şey çalma… Sen üstüme basıp ilerleme!

Sen her canlıyı sev ki, onlarda seni sevsin, kötü gününde yalnız hissetme…

Rabbim hiç bir şeyi boşuna yaratmamış… Kıymet bilmezsen bedel de ödersin!

Ben sen olayım, sen de ben… Nehir de akar gibi su olalım!

Ömrümüz sona erdiğinde yine sen beni görmek iste, yeniden dirildiğinde

Asla birbirimize hak geçmesin, sorguya sebep olmayalım kurgularda!

Yaratan her işi yaratıyor, biz doğruyu seçelim olur mu?

Ana mahkum olmayalım, mekana esir de!

Dokunmak sanki varmış gibi aramayalım…

Sen olmazsan bende olmam… Sen bana gölgesin bende sana.

Ver elini kardeşim… Ayrımız yok gayrımız yok yükümüz yok… Kanadımız da yok!

Uçmaya sebep çok, haydi uçalım…

Papatyanın yaprağında güneşin olayım, sakın koparıpta atma yere..

Solsam da sakla beni, antika düşkünü gibi… Vefa göster ama iste bunu da!

Yollar arama yol ol… gül haydi bol bol.

Ben sana yalnızca neşe veririm, adam gibi adamım, gerçek insanım…

Ben başka dünyadan gelmedim. Bu dünyanın gerçek ürünüyüm.

Şimdi gözünü yum ve uyu… Belki uyandığında bu dünyanın yalanı olacaksın, kim bilir! Kıymet bil ki, altın, elmas olasın… Gerçek zenginlere karışasın.


Saffet Kuramaz

( Şaşırmayın Ben Bu Dünyanın Ürünüyüm başlıklı yazı safdeha tarafından 12.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.