== Hayallerinizi kimseye satmayın,kiraya vermeyin ve vazgeçmeyin !


===Her sevginin altında cinsel dürtüler yatmaz.


== Yalan, maskeli ve ihanetli arkadaşlık, dostluk ve ilişkiler yıkılmaya mahkumdur.


=== Onca gözler bakar durur. Ama bir çift göze asılı kalır gözlerim.


=== Hakiki dost; manevi sponsor ve dostunun söylemeden sıkıntısını hisseden kişidir.


==Sessizlikte duymak ve gözlerle anlaşmak ne muhteşem bir duygudur.


=== Beseriyetteki gün isimleri, aylar mevsimler Ve saat dilimlerini bilmem ben. Gönül takvimim de her yaprakta senin adın, mevsim ve aylarda sen. Ya bir geçer ya da bir vardır saatler sana. İşte öyle... İlla da sen, sen !


=== Sonraya bırakılan hikayeler zamanla masallara dönüşür.


=== Fiziki olarak nerede olursan ol , hep gönlümdesin. Ve ben konuşur dururum alıp karşıma seni. Nereden bileceksin ki. Ama kulaklarin çınliyordur belki...


=== Çocuğun her istediği yere han kurmak, onları hazirciliga iter.


=== Huzur,mutluluk getiriyor . Farkında mısın ?


=== Susarak anlatmak !.. Hele anlayabilen varsa


+++ Seninle biçarelesti yüreğim.


== Bir fikrin veya davanın savunucuysaniz , karşınızda muhalif infaz timlerinin oluşması kaçınılmazdır.

 

=== Dost olmak ; ebediyete gitse bile yaşamak, yaşatmaktır.


== Sabır ; umudun kardesidir


=== Bırakmak lazım bazen aklı bir kenara. Ve vals etmeli gönlünce kıyasıya.


=== Elinden geleni yapar insan. Allah' la onun arasındadır geri kalan.


=== Uyandiysan gecenin bir vaktinde , bilki ben hala seni düşünüyorum .


=== Toprağa gömülmek kaçınılmaz da kürek kürek ; asıl mesele nerede o gomulecegin yürek !


=== Anlatamadiklarini yazarak belli etmekte bir rahatlama metodudur.


=== Hangi yaşta olursak olalim ; insan yaşadıkları kadarıyla hayatı tanır.


== Karşındaki " isrardan hoşlanmıyorum ! " diye uyarıyorsa; bir kere soyleyip geçecek ve bekleyeceksin. Gerisi takdir-i ilahidir.


===Bir seyi umut etmek, heran gerçekleşecek diye beklemektir. O nedenle ; boş vaatlerde bulunup karşınızdakini avutmak cinayettir.

( Yaşam Heybemden - 8 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 15.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.