Yahu kardeşim sen de her şeye muhalefet ediyorsun, havandan geçilmiyor. Bulutlara muhalefet, kümülü nümbüsünden tut da stratüsüne kadar... Yağmurlara kıyak, insanlara sıkı markaj hem de muhalefet, olur mu yani?

Tam tatile çıkacağız hava muhalefeti nedeniyle bir yerlere gidemiyoruz. Mecliste ki muhalefet partileri bile senin kadar muhalefet yapamıyor, iktidara... Havan kime? Sen bize muhalefet ettin mi, bu seferde bizim havamız yerlerde sürünüyor...

Bak sayın hava muhalefeti, biraz örnek al bizim muhalefet partilerimizi canım ciğerim. Ortalığı bulandırmanın bir alemi var mı? Bizim muhalefet partilerimizi bir incelemen lazım. Yanı hava muhalefeti yaparken tatlı sert olman, hatta yumuşak yumuşak yapman lazım yapacaklarını. Kar mı yağdıracaksın, yumuşak yumuşak, yağmur mu, o da hayli yumuşak, rüzgar ile teşriki mesai mi, sert estirme be kardeşim...

Sayın Hava Muhalefetinin değerli elemanları size sesleniyorum. Yaz aylarına geldik, bizim meclis bile tatile girdi iktidarı ile muhalefeti ile siz neyin muhalefetini yapıyorsunuz? Yahu ben hayatımda haziran ayında kısa kolluksuz dolaşmamıştım, sizin muhalefetiniz yüzünden montumu çıkartamıyorum sırtımdan...

Denizleri de dalgalandırıyor muşsun, duyduğumuza göre? Çatıları uçuruyor muşsun? Yağmur damlalarını çakı çakıveriyor muşsun tepemize... Dalgalandırtmaaaaaam, uçurtmaaaaaam, çakı çakıverdirtmeeeeeem, diyemiyorum, neden diyemiyorum, benim ile alakası yok çünkü bu olaylar silsilesinin Rabbım en doğrusunu bilir. Ben sadece ona dua eder, sonucunu beklerim...

Pek bir sayın Hava Muhalefeti, zaman zaman ittifaklara da girdiğin oluyormuş duyduğuma göre. Bulutlarla yağmurları, rüzgarları, hortumları, dalgaları aynı tencerede kaynatıp, ısıtıp ısıtıp sürüyor muşsun bizlerin önüne...

Sen böyle biz insanlara sürekli muhalefet edersen ülkeye ne turist, ne de döviz gelir. O zaman biz de ülke olarak alçak sürünme vaziyetinde muhalefette kalırız. Rüzgarlara esmesin demiyoruz, yağmurlar yağıyor diye üzülmüyoruz tabi ki, hortumlara sesimiz çıkmıyor hepsi Rabbimin dilemesi, biz karışmayız da zamanında olsun hepsi derdimiz odur, yoksa başka bir şey değil...

( Havada Her Şeye Muhalefet Etmese Olmaz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 18.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.