*** Birşey gelmez elimizden bazen. Kuskunlugumuzu yüzüne vurmadan, karar verdiği yoluna köstek olmadan uğurlamak gerekir. Beceriksiz sevimligini azarlamadan , bırakmalıyız ana sütüne asla utandırmadan hesap sormadan.

 

***Yaşlılık üzerime giydiğim en güzel elbisemdir. Allı güllü kravatim ise boynumun borçlaridir.

 

*** Şüpheler ; dostluğun , ilişkilerin en büyük dusmanıdır..

 

*** Olanlara kendimizce aslına aykırı anlamlar yüklemek travmalara kapı açar.

 

*** Kaderi paylastiklarinizin ; ömür yolunuzda olumunuze kadar olduklarını unutmayınız.

 

*** Çeşitli ilişkilerde güven emniyet sibopudur. Hava kaçırmaya başlamışsa yürümez.

 

*** mNe yaparsanız yapın , neticesi hak ettiğiniz kadardır.

 

*** Mantaliteden yoksun kişilerin kestiği ahkam sadece komikliktir.

*** Bir insanin varlığı sizi başka kişi ve eylemlere itiyorsa ; her türlü temasınızı kesmelisiniz.

 

*** Dışarıdan gelen etkenler geçicidir. Bir insanin yıkılıp gitmesi , bitmesine sebep kendisidir.

 

*** İnsan iradesiyle verdiği kararlarla kaderini örmeye yardım eder.

*** Ne tehdit ,ne şantaj , ne de rüşvet ; dürüst , kararlı ve şerefli insanların yürüdükleri yolda engel olamaz.

*** Hayatı müşküllerle, geçen insanlar daima güçlü ve dimdik kalırlar.

 

*** Ben gençliğin ne olduğunu biliyorum da , sen yaşlılığın ne olduğunu biliyormusun be çocuk !

 

*** İstediğine ulaştığında , yanında hep güç olarak gördüğü unsurlardan kurtulma dürtüsü ağır basar.

*** Ben ne yaşadıklarımı ne de yazdıklarımı sīlmedim . Çünkü silgim hiç olmadı.

 Ben asla kurşun kalem kullanmadım. Yazılarımı sözlerim gibi hep dolmakalem ve tükenmez kalemle yazdım.

 

*** Cinsellik bir dürtü ve bedensel ihtiyaçken ; sevgi, sevda yüreğin ve ruhun gıdasıdır. Seni seviyorum ve seni istiyorum demek farklı beyan ve çağrılar içerir. Cinsellik anlık , sevda ise ömürlüktür.

 

*** Herkes kutsal olan yaşam hakkı için cesur olmalıdır. Kurallar bizim huzurlu yaşamamız içindir. Kurallara uymayanları uyarın. İhbar edin ve takipçisi olun.

 

***Her insan kendi hayatının mimari olmalıdır.Dışarda ki insanların müdahale  hakkı yoktur.

*** Bir gün geldiğinde ; zamanında ezdiğiniz, alay ettiğiniz kişinin kapısında bir lokma ekmek ve merhameti için diz çöküp yalvarabileceğinizi asla unutmayın.

*** Nereye gitsem sen hep icimdesin. Açılın bre ben iki kişiyim.

 

*** Eğer birilerinin canını haksız yere yakmışsanız an geldiğinde bunun bedelini ödeyeceğinizi asla unutmayın. Çünkü o kişiler sizi Allah'a havale etmişlerdir. Ve ilahi adalet mazlumları daima korur.

 




( Yaşam Heybemden 2 - 9 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 20.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.