*** Mensup olunan hiçbir statü insanlıktan kıymetli değildir.

 

***Alacağını alanin istikametini değiştirmesi genellikle normaldir. Diğer alacaklarının peşine düşmesi mecburidir.

 

*** Cikarcilik ve egoizm salgın halindedir.

 

***Sadakati ara sıra kontrol etmek gerekir.

 

*** Gelişen ve değişen şartlara göre, insan baştan verdiği sözlerden vazgeçebilir.

 

*** Ölüm var ellerimde ,. gelmeyin üstüme.Sinavimiz kendimizce.

 

*** Belirsizlikler ... Belirsizlikler.....Ne de kötü şeyler !Bulmalıyız başka mesgaleler

 

*** Ben bir selim.Cekilin önümden.Sizi de sürüklerim ,!

 

*** Hayat bir iyi, bir kotu... Az mutluluk, çok hüzün ... Bir ağız dolusu kahkaha, akan gözyaşı... Bata, çıka yuzulen bir nehir ... Akıp giden ebediyete.

 

***Olaylara ara sıra karşımızdakinin gözü ve mantığı ile bakmaliyiz.

 

*** Mart geçti , aglasti kedilerimiz. Bahar geldi sıra bizlerin

 

*** Oynasir durur insanlar tenhalarda... Kimi sevgiyle, kimi aşkla, kimi sehvetle... Kimi guresir arkadan puştca. Kimi parayla.

 

*** Karar verirken daima belli kriterlere takılı kalmak yerine , genelleme yapmakta gerekebilir.

 

*** İnsan içinde taktiginiz maskeyi, hiç olmazsa yalnızken cikarmali korkmadan.

 

***Karşılıklı sorunlarda daima enaz iki yorumcu vardır.

 

*** Gizlerle dolu insanın içi. Konuşmaz tutulu dili. Kimin umurunda ki , hali

 

*** Eşelemeyeceksin öyle vara yoga. Sonra bulasirsin boka.

 

( Yaşam Heybmden 2- 9 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.