***Bir yoldayiz gündüz gece. Değişir bazen kosebaslarinda ritmi, bazen girersin çıkmaz sokaklara. Oysa yolcu yoluna gerektir.


*** Hayat vaatlerle, hal ve tavırlarla , sözlerle değil yaşanarak ogrenilir.

 

*** Bugün önemli , yarına varmı garanti ...

 

***Hem hayaller kurar yaşarsın , hemde bir yerlerde kurulan hayalleri yıkar geçersin. İnsan oğlu hep celiskilerdesin !..

 

***Yüreğinde duymadigin özgürlüğü , kafanda yasatamazsin.

 

***Bedenin efendisi olmak ve taşımak en buyuk lutuftur.

 

*** Bir olay veya betimlemeler de her insanın algilamasi farklidir. O nedenle de kişiler arasında iletişim oldukça müşkül seyreder.

 

***Bir insanın tek bir söylemiyle değil, icraatlarını göz önünde bulundurarak cem halinde değerlendirmek gerekir.

 

***Asılsız vaadlerle umut ve beklenti pompalamak , insanların hayalleriyle oynamak en büyük serefsizlik ve cinayettir .

*** Kaybedeceğini bilerek doğruları haykırmak vicdanın gidasidir.

 

***Gönül kirginliginin tedavisi henüz bulunmamıştır. Bakmayın siz tepki vermiyor, hala kaçıp gitmiyor , sessiz kalıyor diye. O da kişinin cevap şeklidir.

 

*** Ederi sıfır olan insan ve olayları ; zihninde tutarak şuur altına nakş edenler kendilerinin kaatilidir. Kısacası takıntı yasanacaksa olumlu güzel işlere yer verilmelidir.

 

***m Çünkü ..Çünkü .. Çünkü..Öyle basliyorsa mazeretler işinize bakin !

 

*** Sevda tutkuya donusup geri teptiginde; nefret,kin, õç ve kıskançlık atbaşı gitmeye başlar aynı kulvarda.

 

*** Hayatımdan calinan ve kaybolan herşeyin müsebbibi vicdanimdir.

 

*** Yalnız yaşamaktan ziyade ; kendini yalnız hissetmek daha ağır bir travmaya kapı aralar.

 

( Yaşam Heybemden-10 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 21.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.