*** Mutlu olduğunuz anları gönül kumbaranızda biriktirin irili ufaklı. İşte onlar biriktikçe anlam bulacaktır.

 

*** Mensup olunan hiçbir statü insanlıktan kıymetli değildir.

 

*** Öyle insanlar var ki bahar yuva yapmıştır onda. Bilmez hiç sonbaharları da .

 

*** Bırak sen ayrı da olsa bedenleri !.. Ruhlar bir mi , sarmış mı düşünceleri ?

 

*** Hangimiz doyduk? Nice ruhlar aç, kendimizi berzahta bulduk...

 

*** Belirsizlikler insanı yorar. Bir şeye karar verip uygulamakla gönlünüze huzur dolar !..

 

*** Umudunuzu birine bağlamak esaretinizdir.

 

*** Bırak olma kimseye mihmandar ,Gün gelir seni tirmalar !


*** Kötüye karşı cesur ve acımasız ; iyilere karşı merhametli, şefkatli ve koruyucu olmadıkça insanlık duzelmeyecektir.

 

*** Sen ne bedavaci ve hırsızsın be insan ! Doğayı talan eden, soyup soğana çeviren. Öldürensin tüm güzellikleri ! Ama dur, hep bir var hesaplaşmaya. Seninde borcun var ! Gideceksin bir gün. Ama yine çıkarın var , ölüm asude bir mekan ...

 

*** Bir insanın elinde sümbül varsa, diğer elinde teber olmamalı. En iyisi hep sümbülteber tutmalı.

 

*** Gönlüm çok geniş. Hem mezarlık ve hem de ömürlük çiçek bahçesi gibi.

 

*** Hainlere cani ; iyilere hami olmalı insan.

 

*** " İyi gör , güzel gör, hoş gör !.. " İyi de ; adam kör .

 

*** Hayatınız hep vitrine oynamakla geçiyorsa , zamanı geldiğinde o vitrinin yıkılacağını unutmamak gerekir.

 

*** Elde somut hiçbir veri yokken ; şahsi uç hayallerini paylaşıp söylemlerle bir camiaya umut pompalamak sadece şizofrenik bir tasarruftur.

 

*** Bazen yoksunluklar insana güç , yaşama sevinci ve huzur verir .

 

*** Ya ne arsız, yüzsüz , utanmaz bir sey sin sen ey hasret denilen şey ! Düş artık yakamdan be ...

 


*** Gece ama sessizliğin gürültüsü var ortalıklarda. Öyle değişik emellere kör insan. Meşgalelere son teslimde ruhlar. Ebedi sükuna davetkar bedenler.

 

 ***Ömrün meşakkati hep gençlikte başlar.

( Yaşam Heybemden - 2 .11 başlıklı yazı KENAN KOÇ tarafından 24.06.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.